کد خبر: 363162
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ایران لایق حضور در جام جهانی هست تیم ملی جور سرخابی‌ها را بکشد

مصطفی قنبرپور کارشناس فوتبال در خصوص دیدار تیم‌های ایران و عراق اظهار داشت: این بازی برای عراق بازی مرگ و زندگی است، اما برای ما فقط بازی زندگی است. تیم ملی ایران که لیاقت حضور در جام جهانی را دارد و با شایستگی در صدر جدول گروه مقدماتی مسابقات تکیه زده، امروز یا تیر طلایی را شلیک کرده و بلیط قطر را رزرو می‌کند و یا امیدوارانه به بازی امارات فکر می‌کند و هیچ گزینه سومی نیست. پس برای فوتبال ایران زندگی ادامه دارد.

سرپرست سابق پرسپولیس در ادامه بیان داشت: فوتبال ایران در سطح ملی حرف اول را در آسیا می‌زند و این را نتایج و رنکینگ ما هم نشان می‌دهد که من امیدوارم این موفقیت‌های ملی به سطح باشگاهی ما هم برسد.

قنبرپور با اشاره به حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بیان داشت: این دو تیم که چکیده فوتبال و حتی ورزش ایران هستند قلب همه ایرانی‌ها را تسخیر کرده‌اند. همه ایران یا قرمز هستند و یا آبی که حذف این دو تیم باعث شد قلب ده‌ها میلیون هوادار آنها جریحه دار شود. لذا من امیدوارم تیم ملی ایران بتواند با صعودی زیبا مقابل عراق تا حدودی جور حذف سرخابی‌ها از آسیا را کشیده و برای هواداران این دو تیم جبران مافات کند.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و عراق گفت: این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم فتح بابی شود برای حضور همیشگی تماشاگران در همه ورزشگاه‌ها. روح فوتبال ورزشگاه‌های خالی و بدون تماشاگر را نمی‌پسندد و در این دو سالی که به دلیل شرایط کرونایی ورزشگاه‌ها خالی بودند فوتبال لذت سابق را نداشت.

کارشناس فوتبال با اشاره به تعداد بالای لژیونرهای فوتبال ایران گفت: خوشبختانه صاحب یک نسل طلایی برای تیم ملی ایران شده‌ایم و با این بازیکنان خوب که در تیم ملی حضور دارند و حضورشان را هم باید در جام جهانی قطعی دانست، انتظار داریم تا انشاءالله در جام جهانی هم حضوری خوب را تجربه کرده و با صعود از مرحله گروهی جام جهانی بتوانیم برای اولین بار تاریخ سازی کنیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس