کد خبر: 363163
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ملی‌پوشان فوتبال به مدیریت ذهنی نیاز دارند روز پراسترسی خواهد بود

وحید امیری در خصوص دیدار ایران و عراق از مرحله مقدماتی جام‌جهانی که امروز پنجشنبه برگزار خواهد شد، گفت: دیدار راحتی برای دو تیم نخواهد بود البته همه ایرانی‌ها دوست دارند که تیم ملی کشورمان برنده باشد و در پایان این دیدار ملی‌پوشان ما مسافر جام‌جهانی شوند.

وی تأکید کرد: فکر می‌کنم این دیدار سخت‌ترین بازی ایران در این مسابقات باشد. با توجه به شیوع شدید ویروس کرونا در تیم ملی، ترکیب ملی‌پوشان در پرده ابهام قرار گرفته و هنوز مشخص نیست چه بازیکنانی می‌توانند برای تیم ملی به میدان بروند بنابراین هماهنگی برای ترکیب و مسائل فنی و روانی بسیار سخت شده و کادر فنی روزهای پراضطرابی را تا دیدار برابر عراق خواهد داشت.

امیری در مورد تیم ملی عراق گفت: عراقی‌ها تقریباً شرایط تیم ما را دارند، چند بازیکنان آنها درگیر کرونا شده‌اند و به نظر می‌رسد همانند ما باید از لحاظ روحی و روانی خود را آماده این دیدار کنند. ملی‌پوشان عراق هم وضعیتشان مشخص نیست و این مسئله باعث شده تا کار برای دو تیم سخت باشد.

کارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایطی که در تیم ملی کشورمان وجود دارد و مشخص نیست چه کسانی به این بازی حساس می‌رسند، تیم ملی ما به جز مسائل فنی به مدیریت ذهنی نیاز دارد؛ بازیکنان باید برای این دیدار حساس آماده باشند و کادر فنی هم ذهن ملی‌پوشان را آماده این بازی سخت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه کسانی از تیم ملی جا مانده‌اند و می‌توانستند دعوت شوند؟ گفت: بحث انتخاب بازیکنان برعهده سرمربی است و او تشخیص می‌دهد که چه کسانی می‌توانند در اردو حضور داشته باشند اما به نظر من، حسین‌زاده بازیکن جوان و با نمایش خوب است و با وجود انگیزه‌هایی که دارد می‌تواند به تیم ملی دعوت شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس