کد خبر: 363196
۰
۰
نسخه چاپی
با حکم تولیت؛

معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات حرم بانوی کرامت منصوب شد

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با صدور حکمی امیر حاجی زاده امینی را به‌عنوان معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات آستان مقدس منصوب کرد.

  معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات حرم بانوی کرامت منصوب شد

به گزارش قم پرس: پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، امیر حاجی‌زاده امینی با حکم تولیت آستان مقدس بانوی کرامت به‌عنوان معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات آستان مقدس منصوب شد.

در متن حکم معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات آستان آمده است:

جناب آقای امیر حاجی زاده امینی

با توجه به سوابق ارزنده جنابعالی، با حفظ سرپرستی مدیریت خزانه داری، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت “معاون توسعه و بهره وری موقوفات” منصوب می شوید.

ایجاد تمرکز در امور اقتصادی آستان مقدس، تلاش برای احیای موقوفات و عمل به نیات واقفان از اهم وظایف آن جناب است. بدیهی است تأمین منابع از طریق برنامه ریزی دقیق و هدفمند و راه اندازی پروژه های زودبازده و به اتمام رساندن پروژه های در حال تکمیل، موجب گسترش خدمات به زائران و مجاوران حرم کبریایی ولی نعمتان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خواهد شد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گيري از تجارب مفيد كارشناسان بتوانيد برنامه‌ها و وظايف محوله را به نحو شايسته‌اي انجام دهید و بيش از پيش در جهت خدمت به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه عليهاالسلام موفق باشید.

سید محمد سعیدی

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید