کد خبر: 363233
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

عهد افخمی چندین بار نقض شد

به گزارش ایرنا، در حالی که سریال رعد و برق ساخته بهروز افخمی قرار بود فروردین‌ماه امسال روانه آنتن شبکه ۵ شود، تهیه‌کننده این سریال روز گذشته - شنبه یکم بهمن ماه - در گفت و گو با ایرنا از آماده‌شدن ۱۵ قسمت این مجموعه ۳۰ قسمتی و تدوین ادامه آن تا ماه آینده خبر داد.

حالا روابط عمومی شبکه پنج سیما در پی گفت‌وگوی داود هاشمی تهیه کننده و اظهارات بهروز افخمی کارگردان رعد و برق در خصوص پخش این سریال نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرده و نوشته است: زمان بندی اولیه و تعهد تیم سازنده برای پخش سریال رعد و برق، رمضان ۱۳۹۹ بود اما ایشان با یک سال تاخیر اعلام کرد در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ یعنی اواخر فروردین ماه، این مجموعه نمایشی را به آنتن می رساند.

در ماه مبارک رمضان با وجود برنامه ریزی های متنوع و تبلیغ فراوان و اعلام قبلی به مخاطبان، شبکه پنج سیما قسمت اول این سریال را روی آنتن برد اما پس از پخش آن، آقای افخمی نسبت به تحویل بقیه قسمت ها ابراز بی‌میلی کرد. تا جایی که شبکه پنج سیما نیز با ابراز شرمندگی و عذرخواهی فراوان از مخاطبان فهیم، به ناچار سریال ایرانی شکرانه و سریال چینی با هم با موضوع کرونا را جایگزین رعد و برق کرد.

ایشان در ادامه، متعهد شد تا ابتدای دی ماه سال جاری کل قسمت ها را برای پخش تحویل شبکه بدهد؛ اما متاسفانه این عهد نیز نقض شد چرا که در آذرماه گروه همچنان مشغول تصویربرداری بود!

نهایتا تهیه کننده سریال در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: تلاش می‌کنیم هر سه روز یک قسمت از سریال را آماده کنیم و در ۴۵ روز آینده ۱۵ قسمت باقیمانده را به اتمام برسانیم. زمان پخش در اختیار ما نیست؛ ولی تلویزیون از اسفند ماه می‌تواند پخش را آغاز کند. در پایان تاکید می شود هرگونه تصمیم گیری برای تغییر محل پخش آثار تولیدی شبکه ها بر عهده سازمان صداوسیماست.

به گزارش ایرنا، کارگردان سریال رعد و برق چند روز پیش گفته بود: سیستم فنی شبکه ۵ سیما متاسفانه بروز نیست و بسیار عقب‌مانده است؛ در نتیجه امکان پخش سریال رعد و برق با کیفیت امروزی از این شبکه وجود ندارد. بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من، باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس