کد خبر: 363274
۰
۰
نسخه چاپی
خطیب جمعه قم:

برنامه های کلان اقتصادی با دقت اجرا شود

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم، افزود: دولت نباید از حل مشکلات اقتصادی و تورم سرسام‌آور در عمل غفلت کند، چراکه در مقام سخن حرف زده می‌شود ولی لازم است تا در عمل اتفاقاتی بیفتد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از مسوولان هیات های مذهبی با مقام معظم رهبری طی روزهای گذشته، افزود: ذات هیات های مذهبی نهادی برای جهاد و تبیین و پیوند رابطه بین امت و امام است و لازم است تا هیات های مذهبی با نوآوری و نشاط برای جذب جوانان برنامه‌ریزی کنند.

سعیدی ادامه داد: هیات برای اینکه هیات کانون جهاد تبیین شود باید دشمن شناس و از توطئه های آنها به درستی مطلع باشد و از طرفی شان این محافل از نظر محتوایی و شکلی حفظ شده و به سمت موسیقی پاپ حرکت نکند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: توسعه شبکه سازی اجتماعی، ورود در عرصه های مردمی، و تبلیغ هیات در فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات از وظایف کنونی هیات های مذهبی است.

وی با بیان این که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب هستیم بیان کرد: امام خمینی(ره) به راه، ملت و عزمی که داشت ایمان راسخ داشت و همین مساله سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

سعیدی گفت: در کنار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از فساد و مشکلات دوران قبل از انقلاب اسلامی لازم است تا شعارهای سال مقام معظم رهبری به صورت کامل به مرحله اجرا برسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه توبه، بیان کرد: خداوند متعال برای کسانی که در راه او استقامت کرده‌اند، آرامش و سکون قلبی می دهد و از طرفی ملتی که از خدا و مسیر حق روی گردان باشد به خواری و خود کم بینی مبتلا می کند.

سعیدی با اشاره به نزدیکی به ماه رجب، تاکید کرد: این ماه، ماه بندگی است و باید در این ماه سنت معنوی اعتکاف و زیارت رجبیه مورد توجه قرار بگیرد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید