کد خبر: 363315
۰
۰
نسخه چاپی
استاندار قم:

در مراسم‌ دهه فجر مبانی و اصول انقلاب اسلامی بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه قرار گیرد

 در مراسم‌ دهه فجر مبانی و اصول انقلاب اسلامی بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه قرار گیرد

به گزارش قم پرس: روابط عمومی استانداری قم سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه فجر قم در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: تبیین مبانی انقلاب اسلامی و اصولی که نظام اسلامی بر پایه آن شکل گرفته همواره از دغدغه‌های جدی مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی آشنایی جامعه با زمینه‌های بقا و دوام انقلاب را نیز در این ایام ضروری دانست و گفت: در برنامه‌های دهه فجر همچنین مسائل اجتماعی، فرهنگی، سبک زندگی و عفاف و حجاب نیز دیده شود .

شاهچراغی فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در دهه فرخنده فجر را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: این فضاسازی‌ها باید حول اصول و ارزش‌های انقلاب صورت گیرد، و اداره‌ها و سازمان‌ها نیز با آذین‌بندی و نصب پرچم، متناسب با شرایط و اقتضائات شهر قم تبلیغات موثری را انجام دهند.

استاندار قم با اشاره به قرار گرفتن قم در مسیر تحول گفت: این تحول بیش از همه فرهنگی است، از این رو توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص سیما و منظر قم داشتند، باید در دهه فجر به آن پرداخته شود، و اینکه با چه ادبیات و هنری باشد نیز به خلاقیت مدیریت شهری قم بستگی دارد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه جشن های پیروزی انقلاب مانند سنوات گذشته در شهرها و روستاهای استان قم برگزار می شود تصریح کرد: مدیران با برنامه ریزی صورت گرفته توسط معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در همه بخش های تابعه شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر حضور داشته باشند و این حضور صرفا برای مراسم جشن نباشد و با ارتباط مردمی و حضور در جمع آنها نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام لازم را داشته باشند .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید