کد خبر: 364415
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

عدم نیاز سپاهان به بازیکن جدید به آمار امتیاز نمی‌دهند

به گزارش قم پرس محرم نویدکیا شامگاه جمعه در نشست خبری قبل از مصاف با نفت مسجد سلیمان در خصوص وضعیت سپاهان در نیم فصل اول اظهار داشت: نیم فصل سختی را گذراندیم و جای توجیه ندارد، هرچه افراد را قانع کنیم فوتبال خوبی انجام داده ایم نتیجه دیده می‌شود.

وی افزود: در نقل و انتقالات زمستانی تلاش کردیم مشکلات را با جذب بازیکن و ریکاوری حل کنیم و با بازیکنان نیز اتمام حجت کردیم زیرا باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و فوتبال بهتری ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: باید بازی‌های از دست رفته را جبران کنیم به خصوص که این بازی کمی راحت‌تر است، وقت اینکه بازی را از دست بدهیم نداریم و باید با تمام وجود همه بازی‌ها را انجام دهیم.

بازی همیشگی را ارائه می‌دهیم

وی تاکید کرد: روزهای سختی در پیش داریم و باید با تلاش وضعیت را بهبود دهیم، فردا نیز مقابل نفت مسجد سلیمان بازی سختی پیش رو داریم و می‌دانیم از لحاظ ساختار دفاعی تیم بسیار خوبی هستند.

نویدکیا در خصوص سبک بازی دفاعی تیم نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: واقعیت این است که باید همان بازی همیشگی خودمان را ارائه دهیم، بازی قبلی آنها با پیکان را رصد کردیم و می‌دانیم کار سختی داریم.

وی تاکید کرد: باید ایده‌های بهتر داشته باشیم و از فضاها استفاده کنیم، البته نفت مسجد سلیمان در یک روز شش بازیکن اضافه کرده که نمی‌دانیم چه شرایطی دارند و آیا ساختار بازی آنها عوض می‌شود یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در بازی سعی می‌کنیم خیلی زود خود را با شرایط وفق دهیم و اگر بتوانیم با این شرایط کنار بیاییم می‌توانیم موفق شدیم.

وی در خصوص خریدهای جدید تیم سپاهان گفت: شناخت خیلی خوبی از بازیکنان جدید داریم آنها همراه تیم هستند و در صورت نیاز استفاده می‌کنیم، همچنین محمدرضا حسینی و ولسیانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

نویدکیا با بیان اینکه جذب بازیکنان جدید به دلیل جدایی بازیکنان بوده، تصریح کرد: نیازی به جذب بازیکن جدید برای هیچ پستی اعم از هافبک و دفاع نداریم.

وی در خصوص حضور فابیو جانواریو در اصفهان ابراز داشت: با جانواریو دو سه سال هم بازی بودیم و از دیدن او خوشحال شدیم، او دوست دارد ارتباطات نزدیکی با باشگاه‌های سپاهان داشته باشد، به نظرم او یکی از بهترین بازیکنانی است که به لیگ ایران آمده است.

وی تاکید کرد: ما در خیلی از پارامترها بهترین لیگ هستیم اما به این پارامترها امتیاز نمی‌دهند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس