کد خبر: 365873
۰
۰
نسخه چاپی
استاندار:

دستگاه‌های اجرایی قم مطالبه مردم را پاسخ دهند

به گزارش سه‌شنبه شب شب روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در بازدید میدانی از روستای نویس و در جمع مردم این روستا در حسینیه شهدا طی سخنانی با اشاره به اهداف این سفر اظهار داشت: مشکل‌هایی از قبیل آب، اجرای طرح هادی، مسکن روستایی و نیز اصلاح و بهسازی راه های دسترسی به روستا از جمله مواردی است که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار قم با تبریک عید سعید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی روستای شهید پرور و انقلابی نویس ادامه داد: از مزیت‌های روستا، پای کار بودن مردم است و با توجه به انگیزه و توانی که در مردم این روستا وجود دارد کارها بخوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به مطالبه‌های مهم مردم در موضوع‌هایی چون زمین برای ساخت مسکن و اشتغال تصریح کرد: با توجه به این نیازها، تصمیم‌های مناسبی گرفته شد و مدیران هر یک از دستگاه‌های مسئول همچنین فرماندار شهرستان و دفتر پیگیری‌های ویژه استانداری نیز تا حصول نتیجه نهایی، پیگیر آن خواهند بود.

استاندار قم با بیان این که مدیران باید پاسخگوی مطالبه‌های مردم باشند گفت: برای مردم هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد و اگر هم مانعی باشد صادقانه آن را با مردم در میان خواهیم گذاشت.

استاندار قم همچنین در این سفر با حضور در منزل شهیدان رضا و علی اکبر قاسمی و شهید محمد معصوم بیگی با خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار کرد.

روستای نویس از توابع بخش سلفچگان و در ۸۸ کیلومتری قم قرار دارد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید