کد خبر: 366887
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر عامل هلال احمر قم خبر داد:

173 امدادگر و نجاتگر طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1401 را پوشش می‌دهند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از پوشش امدادی طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1401 توسط 173 امدادگر و نجاتگر خواهر و برادر و تیم واکنش سریع با استقرار در پست‌های ثابت و سیار از 24 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور خبر داد

  173 امدادگر و نجاتگر طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1401 را پوشش می‌دهند

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به اینکه شهر قم یکی از شهرهای مذهبی و زائرپذیر کشور است و هر ساله در ایام نوروز هزاران نفر از مردم سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند گفت: با توجه‌ به تقارن روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ با ایام مبارک نیمه شعبان، جمعیت هلال احمر پرشورتر از سال های گذشته آماده ارائه خدمات به زائرین و عاشقان حضرت ولی عصر(عج) است.

وی افزود: طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1401 به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان از 24 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور کار خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: 173 امدادگر و نجاتگر خواهر و برادر و همچنین تیم واکنش سریع هلال احمر استان قم در هشت پایگاه ثابت، یک پایگاه سیار‌ و یک پایگاه امداد هوایی با به کارگیری 15 خودروی عملیاتی به منظور ارائه خدمات امدادی به مسافران نوروزی مستقر می‌شوند که تمامی این پایگاه ها طبق دستورالعمل سازمان امداد و نجات و ستاد ملی کرونا به امکانات و وسایل مورد نیاز تجهیز شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطر نشان کرد: در ایام نوروز معاونت های امداد و نجات، درمان، جوانان، داوطلبان و آموزش در پست‌های ثابت و سیار آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

بهرامی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا در پیک‌های مختلف همچنان ادامه دارد و براساس دستورالعمل ها ستاد ملی کرونا، حضور نیروها از هر معاونت مربوطه مستلزم واکسینه بودن و رعایت‌ دستورالعمل‌های بهداشتی است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید