کد خبر: 367971
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
رضا ناجی در گفت وگو با ایرنا:

سریال نوروزی خداداد به کارگردانی سهیل موفق از شبکه دو سیما پخش می شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، این شب‌ها سریال نوروزی خداداد به کارگردانی سهیل موفق از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این سریال رضا ناجی بازیگر آذری‌زبان کشورمان نقش اصلی را ایفا می کند. وی در این باره به ایرنا گفت: خداداد یک سریال طنز و خانوادگی است و به همین دلیل پذیرفتم در آن ایفای نقش کنم. او فردی است که ۲ دختر دارد. دختر بزرگ را شوهر داده و دو نوه دارد اما دختر کوچک‌تر دم‌بخت است و خواستگار دارد. خداداد خودش را به آب‌وآتش می‌زند تا جهیزیه دختر کوچک‌تر را فراهم کند تا دخترش با خوشحالی به خانه بخت برود.

وی با بیان اینکه وقتی فیلمنامه را خواندم، متوجه شدم خداداد یک فرد خانواده‌دوست، متدین و درستکار است که حلال‌وحرام سرش می‌شود، افزود: همیشه سر کارهایی که هستم تلاش میکنم تا با گروه و کارگردان هماهنگ باشم. هیچ وقت هم تا کارگردان از من نخواسته چیزی به نقشم کم و زیاد نمی کنم. اگر هم ایده ای به ذهنم رسید اول با کارگردان مطرح میکنم و بعد اگر پذیرفت در کار استفاده می‌کنم.

همیشه با کارگردان‌ها هماهنگ هستم/ ماجرای حضور در سریال «خداداد»

ناجی درباره بازخوردهایی که تا به حال از مخاطبان سریال گرفته نیز گفت: خوشبختانه مردم ارتباط خوبی با سریال گرفته اند. برخی که من را در خیابان می بینند می گویند مشکل تو مشکل ما هم هست و ما هم به سختی برای جوانانمان زندگی جور میکنیم. واقعا خوشحالم که با یک سریال نوروزی مهمان مردم هستم. نوروز ایام خوبی است، بیشتر مردم هم تعطیل هستند و پای سریال‌ها می‌نشینند.

وی همچنین درباره همکاری با علی غفاری کارگردان سریال نیز خاطرنشان کرد: من پیش از این با او و برادرش کار کرده ام و افراد بسیار باهوش و حرفه ای هستند. خوشبختانه خداداد تجربه بسیار خوبی بود و گروهی بسیار همدل با هم کار کردند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.