کد خبر: 368750
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بارسلونا به دنبال هفتمین پیروزی متوالی در لالیگا

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم فوتبال بارسا، از ۴ دسامبر سال گذشته تاکنون ۱۴ بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشته و در این مدت ۳۴ گل به ثمر رسانده که ۱۹ گل در ۶ بازی اخیر بوده است.

آمار پیروزی‌های بارسا دیدنی است و نشان می‌دهد ژاوی هرناندز این تیم را به تیمی بسیار قدرتمند تبدیل کرده است. امشب کاتالان‌ها ساعت ۲۱ به وقت محلی (۲۳:۳۰ به وقت تهران) به دیدار لوانته در شهر والنسیا می رود.

تارنمای اسپانیایی اسپورت درباره نتیجه احتمالی این بازی پیش بینی کرد و نوشت: به احتمال بسیار زیاد تغییرات تیمی در نظر گرفته شود. هرچند برای مدعی قهرمانی بودن ‌بارسا دیر شده است.

این تارنما تاکید کرد: همچنین این واقعیت که شاگردان ژاوی هرناندز پس از پیروزی مقابل سویا در هفته گذشته، اکنون در رده دوم قرار دارند و هدفشان از زمانی که این سرمربی هدایت تیم را برعهده گرفت، چیزی جز راهیابی به دوره بعدی مسابقات نبود. بدون شک هدف بزرگ دیگر بارسا، حضور قدرتمند در ادامه رقابت‌های لیگ اروپاست که به همین دلیل به دنبال برنامه‌ریزی اقتصادی و ورزشی برای فصل آینده و پیروزی‌های بیشتر هستند.

فراموش نکنیم که با تمام موفقیت‌های اخیر بارسا، هنوز فاصله این تیم نسبت به رئال مادرید زیاد است، اما بارسا همچنان پرتلاش تن به ترمز نداده است. همانطور که ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود و پیش از دیدار امشب هشدار داد که «لوانته از نظر ترکیب در جایی نیست که باید باشد. آنها که در موقعیت های سقوط قرار دارند، فقط چهار برد در این فصل در لالیگا به دست آورده اند.»

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.