کد خبر: 371157
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
شجاعی:

نایب رییس هیچ فدراسیونی نمی‌شوم به پیشنهاد احتمالی فدراسیون فوتبال فکر می‌کنم

به گزارش ایرنا، شنیده‌ها حاکی از آن است که فریده شجاعی سمت سرپرست نایب رییسی فدراسیون گلف را پذیرفته است. او پیش از آن از سمت نایب رئیسی فدراسوین بسکتبال استعفا داده بود و دلیل آن را شرایط موجود در این فدراسیون دانست.

وی در گفت‌وگو با ایرنا این شایعه را رد کرد و اظهار داشت: فدراسیون گلف به من پیشنهاد داد تا عضو هیات رئیسه این فدراسیون شوم و پیشنهاد سرپرست نایب رئیسی را به من نداده است.

وی افزود: گلف رشته‌ای است که از صفر در ایران راه اندازی کردم و به حضور در هیات رئیسه این فدراسیون علاقمندم و می‌توانم از حق زنان دفاع کنم و عضویتم را در هیات رئیسه فدراسیون به نفع زنان می‌بینم.

نایب رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه دیگر پیشنهاد نائب رئیسی هیچ فدراسیونی را نمی‌پذیرم، گفت: به نظرم باید جوان‌ترها نائب رییس شوند و من باید در هیات رئیسه باشم تا از فکر و تجربه‌ام بتوانند بهره ببرند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون فوتبال به شما پیشنهاد سمت نائب رئیسی را بدهد، می‌پذیرید، خاطرنشان کرد: باید شرایط را بررسی کنم و فوتبال جزو رشته‌هایی است که خیلی باید برای آن وقت بگذارم و امکانات می‌خواهد. همچنین رئیس فدراسیون هم در پذیرش این سمت مهم است. زیرا در دوران کفاشیان نگاه او به فوتبال بانوان خوب بود و الان هم نگاه رئیس جدید فدراسیون اگر مستقل و حمایت کننده باشد، در صورت پیشنهاد به پذیرش این سمت فکر می‌کنم.

شجاعی درباره حاشیه‌های فدراسیون فوتبال یادآور شد: باید برای این فدراسیون متاسف بود. تاکنون بازیکنان با انگیزه بودند و آنها پتانسیل بالایی دارند و این موضوعات تیم ملی فوتبال را زیر سوال می برد. تا زمانی که تکلیف رئیس و نائب مشخص نشود، این حاشیه‌ها و اختلافات وجود دارد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.