کد خبر: 371195
۰
۰
نسخه چاپی

جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه‌کن کردن اسلام قرار گرفته است

به گزارش قم پرس، آیت الله سید احمد علم الهدی در نخستین همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد اظهار کرد: امروز جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه کردن اسلام قرار گرفته که اساس دین را از بین ببرد و متأسفانه عناصر تبلیغی چنان که باید با این جریان ناهنجاری به خاطر جو حاکم مبارزه نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در حالی که طبق آیات قرآن باید جوّشکن بود و با جریان ضد دین مروج منکرات شرعی مقابله کرد هر چند همه با ما بد شوند.

وی در ادامه افزود: یک فرد متحجر نمی‌تواند به صورت بین المللی اسلام را تبلیغ کند و تبلیغ متحجرانه اسلام نه تنها مؤثر نیست بلکه مضر هم هست.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: در تبلیغ بین المللی اگر بخواهیم با معیار انقلابی این رسالت را انجام دهیم به عنوان یک عنصر بی تفاوت و موجودی که به هیچ وجه بنای تقابلی ندارد و تسلیم شرایط و موقعیت‌هایی است که دشمنان به وجود می‌آورند نمی‌شود از اسلام تبلیغ کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه تبلیغ در عرصه بین‌المللی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، افزود: ایشان این موضوع را از دوران ریاست جمهوری خود پیگیری می‌کردند و امروز با پیدایش نهاد آموزشی جامعة المصطفی این موقعیت به طور گسترده برای جریان‌های دینی فراهم شده است.

وی گفت: آنچه مهم است شناخت روش شیطانی دشمن و مقابله با آن است. تبلیغ در شرایط امروز، با معیارهای انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای تنها یک حرکت ایجابی و اثباتی در توسعه معارف دینی نیست بلکه یک جریان پدافندی و مبارزاتی است و باید با آمادگی جنگی و مبارزاتی وارد شویم.

آیت الله علم الهدی افزود: به عنوان آرمان مبارزاتی و ایده مجاهدت مقابله با دشمن خدا باید تبلیغ بین المللی را در شرایط گوناگون اجرا کرد والا تبلیغ بدون چاشنی مبارزه با دشمنان خدا مؤثر نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی کرد: دشمن امروز به برکت انقلاب اسلامی از برخورد نظامی ناامید است و به این نتیجه رسیده که با سرکوبی جریان‌های دینی نه تنها موفق نمی‌شود بلکه منجر به توسعه اندیشه و مبانی دینی در ملت‌ها و جمعیت‌های مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ نرم، خط دشمن است افزود: شگرد دشمن، ارزش سازی است و رسالت اولیه یک مبلغ دینی، جوشکنی است و اینکه مرعوب جو و سوژه عملیات روانی دشمن قرار نگیرد، دشمن ارزش سازی می‌کند تا بر خلاف منافع استکبار و معیارهای فرهنگی غرب در مقابل اسلام نتوانیم حرفی بزنیم اما مهم این است که قدرت جوشکنی داشته باشیم.

گفتنی است همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد به همت جامعه المصطفی خراسان رضوی به مدت ۲ روز در مشهد برگزار می‌شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید