کد خبر: 371217
۰
۰
نسخه چاپی
دهناد:

حفظ تجهیزات و شبکه بزرگ مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی ضروری است

نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات، گفت: لزوم سرمایه‌گذاری جدید و اجرای طرح های توسعه ای به دلیل افزایش حجم تقاضا و بازارهای جدید و تنوع واقعی در کیفیت خدمات ضروری است.

 حفظ تجهیزات و شبکه بزرگ مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی ضروری است

به گزارش قم پرس: در نشست هم اندیشی یک روزه ای که در مشهد مقدس با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و مدیران استانهای سراسر کشور و با هدف هم اندیشی و تقدیر از استانهای برتر ، مدیران و اعضای هیات مدیره رویکردهای جدید شرکت در بخشهای مختلف را تشریح کردند.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات در سخنان خود ضمن ارایه انتظارات و اهداف محوری شرکت مخابرات اظهار داشت: مجموعه مخابرات امروز میدان وسیع خدمت مردم به نظام و ملت شریف ایران است.

وی با تاکید بر توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اصلی در شرکت گفت :برای ارتقای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی در جامعه ، کارکنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

دهناد در بیانات خود بر ضرورت حفظ تجهیزات و شبکه بزرگ مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی و لزوم سرمایه‌گذاری جدید و اجرای طرح های توسعه ای به دلیل افزایش حجم تقاضا و بازار های جدید و تنوع واقعی در کیفیت خدمات تاکید کرد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در سال جدید گفت: اگر بخواهیم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شعار سال را عملیاتی کنیم، کلید آن در تقویت شرکت مخابرات است و این شرکت نقش محوری دارد.

اصلاح تعرفه ها یکی از نکات مهم دیگری بود که نایب رییس شرکت مخابرات انجام آن را در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر خواند و از دولت و وزارت ارتباطات و مجلس شورای اسلامی درخواست نمود که برای کمک به تقویت مخابرات و رفع مشکلات آن اقدام فوری انجام دهند.

وی افزود: تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی نهادهای بالادستی برای تقویت شرکت مخابرات و رسیدن آن به جایگاه واقعی خود به عنوان پیشران توسعه کل کشور، لازم و ضروری است.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید