کد خبر: 371297
۰
۰
نسخه چاپی

دشمن برای تغییر ذائقه مردم تاریخ پهلوی را وارونه نشان می‌دهد

به گزارش روز جمعه ایرنا، از روابط عمومی آستان حضرت معصومه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مسئولان شهرستان ورامین ضمن بیان مطلب فوق افزود: دولت موظف است با تدبیر، درایت و به کارگیری افراد متخصص و کاربلد و اتحاد با مجلس و قوه قضائیه با مفسدان و قاچاقچیان برخورد کند زیرا همه این‌ها مقدمه یاری و نصرت حضرت ولی عصر(عج) است و همه ما دلبسته آن حکومت هستیم و برای شکل‌گیری آن حکومت زمینه‌سازی می‌کنیم.

عضو خبرگان رهبری با گرامی داشت یاد شهیدان گرانقدر شهرستان ورامین که جان خود را در راه امام و انقلاب فدا کردند خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند قدم های مسئولان امروز این شهر و کشور را در راستای تقویت نظام اسلامی، ادامه راه شهیدان و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ثابت بدارد.

امام جمعه قم با بیان اینکه نتیجه آن رنج‌ها، شهادت‌ها و گذشتن از جان، مال و آبرویشان این شد که خداوند بر امت ما ترحم و لطف کرد و بعد از چند سال انقلاب را به پیروزی رساند گفت: همراهی مردم با ولی خدا نعمت بزرگی است که در مقایسه با آنچه در زمان نبی اکرم(ص) اتفاق افتاد می توان تفاوت آن را احساس کرد.

تولیت حرم حضرت معصومه با یادآوری واقعه غدیر که پیامبر اسلام، حضرت علی (ع) را با تشریفات شفاف، هشدار دهنده و رسمی جانشین خود تعیین کرد افزود: مردم آن زمان با همراهی نکردن ولی خدا کاری کردند که فرمان پیامبر بعد از چند ماه فراموش شود ولی مردم این زمان با همراهی ولی فقیه که خود را خاک پای پیامبر و امامان معصوم می‌دانست کاری کردند که نهضت ایشان شکل گرفت و پیروز شد.

وی با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین امام (ره) بدون هیچ وقفه‌ای، بر اهمیت نقش همراهی مردم در تداوم انقلاب تاکید کرد و گفت: اکنون هم بر همه مردم واجب است که با ماندن در صحنه، مردمی بودن انقلاب را حفظ کنند./

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید