کد خبر: 371473
۰
۰
نسخه چاپی

هزینه‌کرد ۴۰۰۰ میلیارد ریالی برای تملک اراضی در مسیر پروژه‌های شهری قم

مدیرکل املاک شهرداری قم گفت: برای تملک اراضی در مسیر پروژه‌های عمرانی، در سال گذشته رقمی بالغ‌بر پنج هزار و 200 میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده بود که این بخش با تحقق 77 درصدی به رقم چهار هزار میلیارد ریالی رسید.

هزینه‌کرد ۴۰۰۰ میلیارد ریالی برای تملک اراضی در مسیر پروژه‌های شهری قم

به گزارش قم پرس:سید عبدالله سلیمانی با اشاره به عملکرد اداره کل املاک شهرداری در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: درآمدهای پیش‌بینی‌شده در سال گذشته از فروش املاک، بودجه ده هزار و ۴۴۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته‌شده بود که با تحقق ۱۰۲ درصدی، این رقم به ده هزار و ۶۶۰ میلیارد ریالی رسید.

وی بودجه‌های هزینه‌ای را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: برای تملک اراضی در مسیر پروژه‌های عمرانی، در سال گذشته رقمی بالغ‌بر پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده بود که این بخش با تحقق ۷۷ درصدی به رقم چهار هزار میلیارد ریالی رسید.

مدیرکل املاک شهرداری قم با تأکید بر پروژه‌های با اولویت بالای تملکات در سال گذشته تصریح کرد: ادامه بلوار جمهوری اسلامی، فاز ۵ عماریاسر و خیابان شهیدان برقعی سه پروژه مهم شهر در سال گذشته در حوزه تملکات بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد بودجه تملکات ادامه بلوار جمهوری اسلامی با ۴۰۵ میلیارد ریال محقق شد، یادآور شد: ۴۵۰ میلیارد ریال برای فاز ۵ عمار یاسر و ۳۰۰ میلیارد ریال برای تملکات پروژه شهیدان برقعی در سال گذشته هزینه شده است.

انتهای پیام/***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید