کد خبر: 371636
۰
۰
نسخه چاپی

تغییر عملکرد دوربین‌های نظارتی شهر قم در سال ۱۴۰۱/ثبت تخلفات رانندگی با کمک نرم‌افزار هوش مصنوعی

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم از تغییر عملکرد دوربین‌های نظارتی در سال 1401 خبر داد و گفت: برخی دوربین‌های نظارتی سطح شهر در سال 1401 با کمک هوش مصنوعی و نرم‌افزار می‌توانند برای تخلفات ترافیکی اعمال قانون کرده و جریمه صادر کنند.

تغییر عملکرد دوربین‌های نظارتی شهر قم در سال ۱۴۰۱/ثبت تخلفات رانندگی با کمک نرم‌افزار هوش مصنوعی

به گزارش قم پرس:وحید برزو با تأکید بر اهمیت نظارت بر نظم‌بخشی به ترافیک در سطح شهر اظهار داشت: اعمال قانون توسط دوربین‌ها در سطح شهر در ایجاد نظم ترافیکی و تغییر رفتارهای ترافیکی شهروندان بسیار مؤثر است.

وی از تغییر عملکرد دوربین‌های نظارتی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: برخی دوربین‌های نظارتی سطح شهر در سال ۱۴۰۱ با کمک هوش مصنوعی و نرم‌افزار می‌توانند برای تخلفات ترافیکی اعمال قانون کرده و جریمه صادر کنند.

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم نحوه عملکرد دوربین‌های نظارتی را با کمک هوش مصنوعی تشریح کرد و گفت: با کمک این هوش مصنوعی می‌توانیم علاوه بر ثبت تخلفات، برای شناسایی رویدادها نیز از آن استفاده کرد و به داده و اطلاعات دقیقی نسبت به جریان ترافیکی سطح شهر دست پیدا کنیم.

وی با یادآوری تأثیر دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر تصریح کرد: در هر خیابان یا معبری که از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف استفاده می‌کنیم آمار تصادفات منجر به جرح و یا خدای‌نکرده فوت به‌شدت کاهش پیدا کرده و این نشان می‌دهد تنها با نظارت دقیق و اعمال قانون به‌موقع می‌توانیم شاهد تغییر رفتار ترافیکی شهروندان در کمترین زمان باشیم.

انتهای پیام/***ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید