کد خبر: 371637
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز فاز پنجم پروژه ایمن‌سازی و اصلاح روشنایی بوستان‌ها/۹۵ درصد بوستان‌های شهر قم ایمن هستند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز فاز پنجم پروژه ایمن‌سازی و اصلاح روشنایی بوستان‌ها در نخستین روزهای سال 1401 خبر داد.

آغاز فاز پنجم پروژه ایمن‌سازی و اصلاح روشنایی بوستان‌ها/۹۵ درصد بوستان‌های شهر قم ایمن هستند

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آغاز فاز پنجم پروژه ایمن‌سازی و اصلاح روشنایی بوستان‌ها در نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: به دنبال پروژه‌های فاز اول تا چهارم اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان‌ها که از سال ۹۴ آغازشده، بیش از ۹۵ درصد بوستان‌ها اصلاح روشنایی داشته و به‌طور کامل ایمن‌سازی شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در فاز پنجم نیز اصلاح روشنایی برخی بوستان‌ها انجام می‌شود گفت: بوستان شهدای دل‌آذر یکی از بوستان‌های در مرحله اصلاح روشنایی است که از ابتدای سال نصب پایه‌های روشنایی آغازشده و تا یک ماه آینده امیدواریم بتوانیم نصب پایه‌ها و کابل‌کشی را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در این مرحله اصلاح روشنایی انجام می‌شود تصریح کرد: یکسری بوستان‌ها در گذشته احداث شدند و روشنایی استانداردی ندارند و از برج‌های نوری در آن‌ها استفاده می‌شده که با رشد درختان شاهد کاهش روشنایی در سطح بوستان هستیم، به همین خاطر با مطالبه شهروندان اصلاح روشنایی در حال انجام است تا روشنایی استاندارد در تمام نقاط بوستان داشته باشیم.

جوادیان خاطرنشان کرد: برخی بوستان‌های منطقه دو و دیگر مناطق شهر نیز در دستور کار اصلاح روشنایی در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ هستند.

انتهای پیام/***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید