کد خبر: 371678
۰
۰
نسخه چاپی

مسجد جدیدی در ساوت شیلدز انگلیس ساخته می‌شود

به گزارش قم پرس طرح ساخت مسجد و مرکز اسلامی در «ساوت شیلدز» انگلیس به شورای شهر ارائه شد. طبق طرح‌هایی که به شورای شهر ارسال شده است، می‌توان یک مسجد و مرکز اجتماعی جدید در محل کافه سابق در «ساوت شیلدز» ساخت.

پیشنهادهای جدید در جاده اقیانوس شامل مجوز طرح کلی برای ساخت یک مسجد و پایگاه به عنوان انجمن فرهنگی مسلمانان بنگلادش است.

پلان‌ها دارای طیف وسیعی از امکانات در چهار طبقه از جمله سالن بدنسازی، دفتر، آشپزخانه و امکانات بهداشتی در زیرزمین و همچنین دو واحد خرده فروشی و کافی شاپ در طبقه همکف هستند.

نمازخانه اصلی در طبقه اول و ادارات و اتاق‌های آموزشی در طبقه دوم قرار می‌گیرند. در صورت تأیید برنامه طرح کلی فعلی، طرح‌های دقیق‌تر ارائه خواهند شد. بیانیه طراحی و دسترسی ارائه شده به همراه اسناد برنامه‌ریزی جزئیات بیشتری در مورد اهداف طرح ارائه می‌دهد.

این شامل یک هدف اعلام شده برای "یک مشارکت مثبت در صحنه خیابان اوشن جاده" و بهبود امکانات برای جامعه مسلمان منطقه است. در بیانیه طراحی و دسترسی آمده است: این بخش از «ساوت شیلدز» یک جامعه مسلمان بزرگ و فعال دارد که نیاز به مساجد مدرن‌تر و بزرگ‌تر داد.

فعالیت‌های این مسجد شامل نماز، جلسات، کلاس‌های آموزشی، فعالیت‌های تبادل فرهنگی و غیره خواهد بود. از آنجایی که این مکان در مرکز شهر است، قرار است تدارکات کافی برای سرویس‌دهی و نگهداری زباله و جمع‌آوری زباله از جمله تدارک بازیافت در نظر گرفته شود.

به همین ترتیب امکانات کافی برای پارکینگ در پارکینگ‌های عمومی مجاور برای افرادی که به مسجد می آیند فراهم شده است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید