اجرای دهمین مرحله نذر گوشت قربانی بین عزتمندان کردستانی

کامل گلباغی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، کار توزیع دهمین محموله یک‌هزار و ۵۰۰ بسته‌ای گوشت گرم به استان کردستان آغاز شد.

وی افزود: این دوره یک هزار و ۲۰۰ بسته از طرف مؤسسه حضرت خدیجه (س) و ۳۰۰ بسته نیز از طرف آستان قدس رضوی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: ذبح و بسته‌بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملاً بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت‌ترین شکل انجام می‌شود و امروز این کمک‌های مومنانه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت کار توزیع آن در پنج شهرستان استان آغاز شد.

گلباغی اظهار داشت: اجرای طرح نذورات قربانی طی دو سال گذشته در راستای رزمایش مواسات و همدلی در استان تداوم دارد و قریب به ۱۶ تن گوشت گرم به تناوب در نقاط مختلف کردستان و شهرستان‌های تابعه استان به دست عزتمندان رسیده است.

وی افزود: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت مؤسسه حضرت خدیجه (س) و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین از پیش بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته‌ها، تکریم محرومانِ بهره‌مند از این طرح و ارائه نظرات و دل نوشته‌های خانواده‌ها خبر داد.

گلباغی با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح، اضافه کرد: شماره کارت به نام مؤسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب سایت این مؤسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید