کد خبر: 373578
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس بهزیستی شهرستان قم :

مددجویان تحت پوشش بهزیستی با رعایت الگوی مصرف هزینه آب، برق و گاز پرداخت نمی کنند

 مددجویان تحت پوشش بهزیستی با رعایت الگوی مصرف هزینه آب، برق و گاز پرداخت نمی کنند

به گزارش قم پرس :مریم علیشیری رئیس بهزیستی شهرستان قم با اشاره به مساعدت دولت محترم در زمینه رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان بهزیستی بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف اجرایی می شود.
مریم علیشیری رئیس بهزیستی شهرستان قم با اشاره به مساعدت دولت محترم در زمینه رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان بهزیستی بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف اجرایی می شود.
علیشیری افزود : در خصوص اجرای بند (ک) تبصره 15 قانون بودجه سال 1401 که اشعار می دارد: "وزارت خانه های نفت و نیرو موظفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را به گونه ای اصلاح نمایند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین کم مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امام امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور، برابر صفر تعیین شود"، لذا: این طرح در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و بهبود معیشت آنان صورت گرفته است و مشروط به استفاده بهینه و بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف است.
رئیس بهزیستی شهرستان قم خاطرنشان کرد : مددجویان جهت بهره مندی از این خدمات می توانند حداکثر تا پایان خرداد ماه با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی به نشانی https://sam.behzisti.net نسبت به درخواست خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است : مرکز تماس سازمان بهزیستی به آدرس سامانه https://ticketing.behzisti.gov.ir آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات متقاضیان تحت پوشش خواهد بود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید