کد خبر: 373746
۰
۰
نسخه چاپی

انتقاد از تداخل‌کاری‌های فراوان در مدیریت شهری/دستورات و آیین‌نامه‌های متعدد کشوری سبب سردرگمی دستگاه‌ها شده است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از مواردی که خاصه در کلان‌شهرها موردبحث مکرر بوده تداخل کاری بین دستگاهی است گفت: این مهم ناظر به قانون مدیریت یکپارچه شهری باید موردبررسی دقیق و پیوست های قانونی به لحاظ اجرا قرار گیرد.

انتقاد از تداخل‌کاری‌های فراوان در مدیریت شهری/دستورات و آیین‌نامه‌های متعدد کشوری سبب سردرگمی دستگاه‌ها شده است

به گزارش قم پرس: مهدی عباسی با اشاره به برگزاری دومین اجلاس مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها در تهران اظهار داشت: در اجلاسیه دوم که در شهر تهران در حال برگزاری است، موارد مختلفی ازجمله قانون کمیسیون‌های ماده ۱۰۰، بازآفرینی شهری، ورود اراضی به حریم شهرها و … موردبحث و تبادل‌نظر اعضا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که خاصه در کلان‌شهرها موردبحث مکرر بوده تداخل کاری بین دستگاهی است ابراز کرد: این مهم ناظر به قانون مدیریت یکپارچه شهری باید موردبررسی دقیق و پیوست های قانونی به لحاظ اجرا قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: انباشت مقررات، مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده است و در حال حاضر علاوه بر مصوبات مجلس شورای اسلامی، مصوبات، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های متعددی جاری بوده که عاملی در جهت سردرگمی دستگاه‌های اجرایی شده است.

وی توجه به این موضوع و ضرورت مقررات زدایی در برخی حوزه‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: سهولت در انجام روندهای اداری و کاهش بروکراسی اداری لازمه نظام اداری امروز است، متأسفانه وضعیت جاری موجود باعث ایجاد مشکل ذیل دستگاه‌ها، مراجعین و سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف شده است.

انتهای پیام/****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید