کد خبر: 373789
۰
۰
نسخه چاپی

اقدامات شهرداری قم در حوزه متکدیان و کودکان کار تاکنون اثربخش بوده است

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: متولی اصلی در جمع‌آوری متکدیان و کودکان کار بهزیستی است و شهرداری قم در این امر مشارکت دارد و اقدامات گذشته مدیریت شهری در این خصوص اثربخشی لازم را داشته است.

اقدامات شهرداری قم در حوزه متکدیان و کودکان کار تاکنون اثربخش بوده است

به گزارش قم پرس :مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه شورای راهبری خدمات شهری شهرداری قم طی سخنانی اظهار داشت: زمان و نوع دریافت پاسخ در رابطه با مکاتبات سازمان‌های تابعه برای شهرداری مرکز دارای اهمیت ویژه‌ای بوده و این پاسخ‌ها باید در سریع‌ترین زمان و با دقت ارائه شود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: مسائل مالی یکی از مباحث مهم در پیشبرد اهداف سازمان‌های تابعه بوده که لازمه آن پیگیری مستمر چالش‌ها و انتقال مشکلات است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به آموزش در ارتقای شاخص‌های عملکرد سازمان‌های تابعه شهرداری گفت: شاخص‌های عملکرد و ارزیابی باید بر اساس پایه‌های علمی باشد تا بر اساس آن ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی، رضایتمندی شهروندان نیز از پیشبرد پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری بیشتر شود.

اصفهانیان مقدم خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام‌شده طی سال‌های گذشته شاهد کاهش دست‌فروش‌ها و موارد سد معبر در سطح شهر هستیم ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب مقداری فاصله وجود دارد.

وی اضافه کرد: متولی اصلی در جمع‌آوری متکدیان و کودکان کار بهزیستی است و شهرداری قم در این امر مشارکت دارد و معتقد هستیم اقدامات گذشته مدیریت شهری در این خصوص اثربخشی لازم را داشته است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد، دو مساله مهم و محوری بوده که لازم است مدیران شهری نسبت به آن اشراف و اطلاع دقیقی داشته باشند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید