کد خبر: 373837
۰
۰
نسخه چاپی
دکتر باقریان، معاون فنی :

سوابق و مدارک پزشکی دانش آموز خود را هنگام سنجش سلامت به همراه داشته باشید

با آغاز نمادین طرح سنجش سلامت نوآموزان در روز شنبه اول تیرماه در مدرسه استثنایی ابابصیر سنجش سلامت دانش اموزان بدو ورود به دبمرکز بهداشت استانستان رسما کلید خورد.

به گزارش قم پرس:هنگام مراجعه به مراکز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان سوابق و مدارک پزشکی دانش اموز را همراه خود داشته باشید.

با آغاز نمادین طرح سنجش سلامت نوآموزان در روز شنبه اول تیرماه در مدرسه استثنایی ابابصیر سنجش سلامت دانش اموزان بدو ورود به دبستان رسما کلید خورد.

در حاشیه این مراسم، دکتر محمد جواد باقریان، معاون فنی مرکز بهداشت استان گفت: در این طرح که با هدف سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان انجام می شود ابتدا نوجوانان بخشی از مراقبت های اولیه بهداشتی را در پایگاه سنجش دریافت نموده، سپس مراقبتها و ارزیابی های تکمیلی و معاینات پزشکی را در مراکز و پایگاههای سلامت انجام و گواهی سلامت دریافت خواهند نمود.

معاون فنی مرکز بهداشت افزود: بعد از معاینات دقیق دانش اموز در مراکز و پایگاههای سلامت در صورت نیاز به انجام معاینات تکمیلی، نوجوان به بخشهای تخصصی ارجاع خواهد شد.

دکتر باقریان از والدین دانش اموزان خواست در صورتی که فرزندشان مبتلا به بیماری خاص یا تحت مراقبت پزشکی می­ باشد در مراجعه به پایگاه سلامت جهت انجام معاینات پزشکی، سابقه و مدارک پزشکی را بهمراه داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت واکسیناسیون 6 سالگی افزود: با توجه اینکه نوآموزان بدو ورود به پیش دبستان نیز در این طرح مورد مراقبت قرار می گیرند، این عزیزان می توانند واکسن ۶ سالگی خود را در این پایگاهها دریافت نمایند.

سوابق و مدارک پزشکی دانش آموز خود را هنگام سنجش سلامت به همراه داشته باشید

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید