کد خبر: 373852
۰
۰
نسخه چاپی

مشخص شدن وضعیت پل بلوارامین شهر قم تا یک ماه آینده/جمع‌آوری پل ارزش‌افزوده برای شهر دارد

معاون هماهنگي امور عمراني استانداری قم گفت: با انجام کار کارشناسی، وضعیت پل بلوارامین در شهر قم تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.

مشخص شدن وضعیت پل بلوارامین شهر قم تا یک ماه آینده/جمع‌آوری پل ارزش‌افزوده برای شهر دارد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی در حاشیه برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قم در سالن جلسات بقیه‌الله(عج) معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در گفت‌وگویی افزود: در این جلسه جمع‌آوری ریل‌های متروکه راه‌آهن شهر قم و نیز تصمیم‌گیری درباره پل بلوارامین موردبحث قرار گرفت که کمیته فنی آن با توجه به تشکیل در شهرداری، جمع‌آوری این پل را تصویب کرده بود که البته ملاحظاتی داشت.

وی با اشاره به مطالعاتی که در سال‌های گذشته در این زمینه انجام‌شده است، گفت: بنا شده که بر روی این مساله یک کار کارشناسی‌تر و دقیق‌تری انجام شود که مصوب شد این کار توسط شهرداری با استفاده از مشاور طرح جامع حمل‌ونقل که در دست تصویب بوده صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، اجرای طرح جمع‌آوری ریل‌های متروکه راه‌آهن شهر را موردتوجه قرار داد و افزود: پل بلوارامین برای این ریل ساخته‌شده بود که این پل چند نقطه شهری را محبوس کرده است که می‌تواند هم در فضای شهری تأثیرگذار و هم ارزش‌افزوده داشته و نیز دسترسی را راحت‌تر کند.

وی با بیان اینکه به انجام کار کارشناسی اعتقاد داریم، اضافه کرد: ازاین‌رو قرار شد که این مساله دوباره موردبررسی قرار گرفته و ظرف یک ماه آینده گزارش آن در جلسه‌های آینده اعلام شود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه درباره موضوع‌هایی همچون ریل‌های متروکه راه‌آهن (حدفاصل مصلی قدس تا جمکران) و پل بلوارامین شهر قم، توسط مدیران و کارشناسان شرکت کننده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید