کد خبر: 373860
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پاسخ دوپهلوی مهاجم استقلال به ماندن در این تیم

به گزارش قم پرس امیرحسین حسین زاده امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیتش گفت: چند روزی است به طور انفرادی تمرین می‌کنم تا برای شروع فصل جدید شرایط آرمانی داشته باشم. امیدوارم هم برای من و هم برای باشگاه استقلال اتفاقات خوبی رخ دهد و هر دو راضی باشیم.

وی در ادامه گفت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. برای استقلال و هوادارانش این فصل رؤیایی بود، فوق العاده گذشت، خدا را شکر می‌کنم که بعد از چند سال به قهرمانی رسیدیم و وریا جام را بالای سر برد و توانستیم بردهای رؤیایی به دست آوریم.

حسین زاده در ادامه خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که برای موفقیت استقلال زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. کادر مدیریتی، کادر فنی، تدارکات و بازیکنان همه زحمت کشیدند و فکر می‌کنم سال‌های سال نه برای من و نه برای باشگاه بزرگی مثل استقلال چنین اتفاقی رخ دهد.

مهاجم تیم استقلال در مورد شرایطش در تیم ملی گفت: خدا را شکر می‌کنم که در اردوی آخر تیم ملی حضور داشتم. کادر فنی به من اعتماد کرد و من تلاش می‌کنم اعتماد آنها را جواب دهم. هر جا که بودم سر خودم را گذاشتم و دریغ نکردم. در استقلال هم کم کاری نکردم و سرم را برای این تیم گذاشتم تا استقلال موفق باشد.

وی در مورد خبر یک سایت معتبر اروپایی که او را جزو پدیده‌های جام جهانی معرفی کرده بود، گفت: خودم هم این موضوع را خواندم و خدا را شاکرم که چنین اتفاقی برایم رخ داده است. البته به این چیزها قانع نیستم. سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.تمریناتم را ادامه می‌دهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

حسین زاده در پایان و در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت شما با باشگاه استقلال چگونه است؟ گفت: همان طور که قبلاً گفتم امیدوارم اتفاقی رخ دهد تا هر دو طرف راضی باشیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.