کد خبر: 373872
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بازگشت اردونشینان معترض از ۱۱ تیر/ مطالبه وزنه‌برداران محقق شد

به گزارش قم پرس سجاد انوشیروانی روز گذشته با صدور چندین حکم انتصاب، نشان داد تغییرات مدیریتی را آغاز کرده و در صدد حل مشکلات و انتقادات است. بر این اساس بهداد سلیمی به عنوان نایب رئیس و حسین مقامی به عنوان دبیر فدراسیون وزنه برداری منصوب شدند و کوروش باقری هم به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی وارد گود شد.

در همین راستا کوروش باقری در واکنش به اتفاقات اخیر وزنه برداری و بارقه‌های امید برای حل مشکلات طولانی مدت این رشته المپیکی اظهار داشت: بسیار خوشحالم مطالبه اکثریت مخاطبان و اهالی وزنه برداری محقق شد و بعد از زمان نسبتاً طولانی این مطالبه از سوی وزارت ورزش صورت گرفت. هر چند این اتفاق بسیار دیر رخ داد اما باز جای امیدواری است که هم اکنون سجاد انوشیروانی در رأس امور فدراسیون قرار گرفت.

وی ادامه داد: کار بسیار سختی را پیش رو داریم و فکر می‌کنم فدراسیون وزنه برداری در ۶ – ۷ سال گذشته خیلی از کارها را زمین گذاشته بود، از جمله اتحاد و همدلی و یکپارچگی بین تیم‌های ملی که به دلیل تغییرات متعدد مربیگری از بین رفته بود و کمرنگ شده بود. بی تردید این موارد اصلاً به سود وزنه برداری ما نیست و باید از سوی متولی جدید این رشته مورد نظر قرار داشته باشد. به عنوان مثال همواره به بحث مهم فنی به شکل ابزار نگاه می‌شد که خوشبختانه انوشیروانی در نخستین گام این موضوع را درک کرد و مطمئناً سعی خواهد کرداین موضوع را از حالت رکود خارج کند.

باقری اظهار داشت: یکی دیگر از اولویت‌های فدراسیون، مسابقات داخلی است که مدتهاست یا برگزار نمی‌شود یا خیلی محدود است. این موضوع بارها از سوی اهالی وزنه برداری مطرح شده که مثلاً در رده‌های سنی مختلف نوجوانان و جوانان که مدت زمان مشخصی در اختیار آنهاست تا بتواند از شرایط سنی استفاده و افتخارآفرینی کنند، اینگونه نبوده و یا مسابقات برگزار نشده یا اعزام برون مرزی صورت نگرفته است. به هر حال امیدوارم این فرصت حاصل شود و مدیریت جدید هم مسیر این پتانسیل موجود را هموار کند.

مدیر فنی تیم‌های ملی وزنه برداری ادامه داد: در خصوص مسئولیت جدید من هم باید اعلام کنم در کار فنی باید هماهنگی بیشتری بین سرمربی و مربیان و همچنین ارتباط بهینه با رئیس فدراسیون صورت گیرد تا انتقال و واکاوی کمبودهایی که وجود دارد به درستی صورت گیرد تا شرایط تمرینات و اردوهای تیم ملی هم مطلوب‌تر پیگیری شود.

باقری در پایان به بازگشت وزنه برداران به اردوی تیم ملی اشاره و خاطر نشان کرد: موضوع وزنه برداران حل شده و انوشیروانی طی جلسه‌ای که با آنان داشته قرار است بچه‌ها از روز ۱۱ تیرماه به اردو بیایند و تمرینات را استارت بزنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.