کد خبر: 373880
۰
۰
نسخه چاپی

دعوت شهرداری قم از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی/لزوم بهینه‌سازی پروژه‌ها

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه عمرانی برای بهینه‌سازی پروژه‌هاست.

دعوت شهرداری قم از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی/لزوم بهینه‌سازی پروژه‌ها

به گزارش قم پرس مسعود بخشی با اشاره به اهمیت اجرای متدهای جدید در همه حوزه‌ها اظهار داشت: انتخاب روش‌های نوین در اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری قم بوده و پذیرای طرح‌های جدید و همکاری با سایر نهادها در این زمینه هستیم.

وی با دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی تصریح کرد: شهرداری به دنبال طرح‌ها و ایده‌هایی بوده که منجر به بهینه‌سازی اقتصادی در اجرای پروژه‌هاست و امیدواریم در این مسیر بتوانیم با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی همکاری خوبی داشته باشیم.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اداره کل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم علاوه بر بهینه‌سازی اقتصادی پروژه، به دنبال کاهش زمان و افزایش کیفیت اجرای پروژه بوده و از طرح‌ها و ایده‌های جدید با این سه شاخص استقبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: همکاری و هم‌افزایی بین شهرداری و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال بوده و شهرداری تلاش می‌کند سهم خود را در تحقق این شعار انجام دهد.

انتهای پیام/****ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید