کد خبر: 373942
۰
۰
نسخه چاپی
در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان؛

نمایش ریز جان به کارگردانی ندا وفایی جایزه گرفت

جایزه ویژه هیات داوران دربیست و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش صداپیشگی، عروسک گردانی وموسیقی به نمایش ریزه جان با کارگردانی ندا وفایی عضو ارشد مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون استان قم رسید.

 نمایش ریز جان به کارگردانی ندا وفایی جایزه گرفت

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم؛ آیین اختتامیه‌ی بیست و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ششم تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن ابن سینای شهر همدان برگزار شد.

در این جشنواره ندا وفایی عضو ارشد کانون استان قم با کارگردانی نمایش ریزه جان در بخش کودک جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور داشت.

نمایش ریزه جان به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی ندا وفایی توسط انجمن صنفی نمایشگران عروسکی به عنوان نمایش عروسکی برتر جشنواره عنوان شد.

جایزه ویژه هیات داوران دربیست و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به فهیمه باروتچی کسب دیپلم افتخاردر بخش صداپیشگی ، مینا مقامی زاده کسب دیپلم افتخار در بخش عروسک گردانی و امیرحسین انصافی کسب تندیس و دیپلم افتخاردر بخش موسیقی به نمایش ریزه جان با ندا وفایی کارگردان رسید.

شایان ذکر است وفایی در سال ۱۳۷۹ به عضویت مرکز شماره ۴ کانون استان قم درآمد و از همان سال‌های ابتدایی با حضور فعال در کارگاه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری رتبه‌های مختلفی را در زمینه های مختلف از آن خود کرده و در ادامه به صورت دوره ای مربی کارگاه‌های تابستانه را نیز به عهده داشت.

‏لازم به ذکر است گروه‌های شرکت کننده در بیست و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از یکم تا ششم تیرماه به میزبانی استان همدان به اجرای ده‌ها نمایش و برنامه‌های جنبی در سراسر استان همدان پرداختند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید