کد خبر: 373960
۰
۰
نسخه چاپی

پوشش حمل ونقلی ناوگان تاکسیرانی قم در ایام برگزاری آزمون سراسری

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پوشش حمل و نقلی کامل ناوگان تاکسیرانی قم همزمان با روزهای برگزاری آزمون سراسری سال جاری دانشگاه‌های کشور خبر داد.

پوشش حمل ونقلی ناوگان تاکسیرانی قم در ایام برگزاری آزمون سراسری

به گزارش قم پرس :علی نیک با اشاره به برگزاری آزمون سراسری سال جاری دانشگاه‌های کشور، بیان کرد: در همین خصوص دانشگاه‌های قم، مفید، دانشگاه آزاد پردیسان و پیام نور به همراه آموزش و پرورش استان تحت پوشش بدون وقفه خدمات ناوگان عمومی قم قرار دارند.

وی ادامه داد: در همین راستا تاکسی‌های درون شهری قم از دقایق ابتدایی ایام برگزاری آزمون سراسری در پایانه‌های هسته مرکزی شامل میدان جانبازان، میدان شهید مطهری، ساحلی و سه راه بازار آماده سرویس دهی به خانواده‌ها و همشهریان هستند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اظهار کرد: طی روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه جاری و همزمان با برگزاری آزمون کنکور گروه‌های آزمایشی هنر، علوم انسانی، ریاضی و تجربی؛ سازمان نسبت به پوشش سرویس دهی به متقاضیان جهت ایاب و ذهاب تا محل‌های برگزاری آزمون اقدام کرده است.

وی در پایان گفت: همچنین به جهت سهولت در بازگشت داوطلبین محترم پس از اتمام آزمون، پیش‌بینی و تدابیر لازم به منظور پوشش ناوگان تاکسیرانی در مراکز برگزاری آزمون انجام شده است.

انتهای پیام/****ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید