کد خبر: 374064
۰
۰
نسخه چاپی

داعش مولود طرز تفکر آمریکاست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، عبدالسلام کریمی در چهارمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: آمریکا همواره به اسم حقوق بشر خود را مدافع و حق بجانب نشان می دهد در حالی که خود ناقض حقوق بشر است ‌و ما کاری جز برداشتن نقاب از چهره خبیث و خشن سردمداران آمریکا نداریم و در این رهگذر برای ما دولت های دموکرات یا جمهوری خواه فرقی ندارد هر دو در یک نقاب یا ماسک هستند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی اظهار داشت: آمریکا دم از حقوق بشر می زند اما جز نقض حقوق بشر چیزی از این کشور دیده نشده است در ظاهر از حقوق بشر سخن می گویند اما در عمل خلاف آن چیزی هست که بیان می کنند که این از هر گناهی بدتر است.

کریمی گفت: ما هیچ مخالفتی با هیچ یک از کشور ها نداریم جز ظالمان چون مظهر ظلم هستند داعش که داعیه اسلام است خود مولود طرز تفکر آمریکاست.
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی معتقد است که تاریخ در حال تکرار است و با طرح این سوال که الان ما قربانی تروریسم هستیم یا آمریکا گفت: ریشه ما نیکی است چه آمریکا یا اسراییل باشد یا نباشد کارهای به اسم مسلمان و اسلام هراسی درست کردند تا آبروی اسلام را ببرند.

کریمی گفت: هدف از تشکیل حکومت همه انبیا به خاطر ایجاد عدالت اجتماعی بوده و جریاناتی که به اسم حقوق بشر و تظلم خواهی بیان می کنند عین ظلم است و دروغ می گویند.

وی با اشاره به مصادیق متعدد نقض حقوق بشر در آمریکا افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند افشای جنایت های آمریکا یک جهاد است.

مشاور رئیس جمهور همچنین بر گستردگی حقوق بشر از منظر دین اسلام اشاره و اظهار کرد: آمریکا در حالی دَم از حقوق بشر می ‌زند که در عمل همه وجوه حقوق بشر را نقض می‌کند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید