کد خبر: 374131
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

آغاز دور جدید کارگاه «یکشنبه‌های داستانی» در قم

دور جدید کارگاه یکشنبه‌های داستانی حوزه هنری استان قم با حضور سید احمد مدقق و جمعی از علاقه‌مندان به داستان آغاز به کار کرد.

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، دور جدید کارگاه یکشنبه‌های داستانی حوزه هنری استان قم با حضور سید احمد مدقق و جمعی از علاقه‌مندان به داستان آغاز به کار کرد.

در ابتدای این جلسه مدقق شیوه کار دور جدید یکشنبه‌های داستانی را برای حاضران تشریح نمود. در این دور بخشی از شروع یکی از داستان‌های داستان‌نویسان شناخته شده در اختیار هنرجویان و داستان‌نویسان قرار می‌گیرد و آنها یک هفته فرصت دارند تا این آغاز را ادامه داده، داستانی کامل یا بخشی از یک داستان را بنویسند. این روش بهانه‌ای است برای نوشتن کسانی که علاقه‌مند نگارش داستان هستند.

در نخستین نشست دور جدید یکشنبه‌های داستانی که عصر یکشنبه 12 تیرماه 1401 در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد، دو متن و تمرین نوشته شده توسط پروین قنبری و آرش محبوب‌زاده خوانده و حاضران درباره آنها صحبت نمودند. در میانه گفتگوها نیز سید احمد مدقق به واسطه این داستان‌ها درباره تفاوت نویسنده و راوی همچنین زاویه دید و زبان داستان توضیحاتی برای حاضران ارائه نمود.

دوره نخست کارگاه یکشنبه‌های داستانی عصر هر یکشنبه به همت باشگاه داستان حوزه هنری قم و با حضور مهدی کفاش برگزار می‌شد. علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند با باشگاه داستان حوزه هنری قم

آغاز دور جدید کارگاه «یکشنبه‌های داستانی» در قمآغاز دور جدید کارگاه «یکشنبه‌های داستانی» در قم