کد خبر: 376186
۰
۰
نسخه چاپی

۱۵۰ تابلوی جدید کوچه‌های شهدا در سومین مرحله طرح کوچه‌های آسمانی در قم نصب می‌شود

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اجرای سومین مرحله طرح کوچه‌های آسمانی بعد از ماه صفر، تعداد تابلوهای مرحله سوم این طرح را 150 عدد دانست.

۱۵۰ تابلوی جدید کوچه‌های شهدا در سومین مرحله طرح کوچه‌های آسمانی در قم نصب می‌شود

به گزارش قم پرس: پیام جوادیان با اشاره به اجرای دومین مرحله طرح کوچه‌های آسمانی و نصب تابلوهای کوچه‌های شهدا اظهار داشت: مرحله نخست طرح کوچه‌های آسمانی سال گذشته با چاپ و نصب ۱۴۰ تابلو مزین به نام شهدا اجرا شد که در دومین مرحله طرح کوچه‌های آسمانی تابلوها بزرگ‌تر و شکیل‌تر طراحی‌شده است و حاوی اطلاعات کامل‌تری از شهدا است.

وی ویژگی‌های تابلوهای جدید را تشریح کرد و گفت: تابلوهای جدید مزین به‌عکس شهید بوده و دارای QR کد است که اطلاعات شهید در آن ذخیره‌شده و شهروندان می‌توانند بااتصال به آن به سایت بنیاد شهید وارد شوند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم یکی از ویژگی‌های شهر قم را مزین بودن بیشتر کوچه‌ها به نام شهدا دانست و ابراز کرد: از سالیان گذشته تابلوهای زیادی به نام شهدا ساخته‌شده اما نیاز به بازسازی و به‌روزرسانی دارد که به اولویت کوچه‌های اصلی و سپس کوچه‌های فرعی کار انجام می‌شود.

وی فرآیند نام‌گذاری کوچه‌ها را یادآور شد و مطرح کرد: پیشنهاد نام‌گذاری کوچه‌ها از شهرداری آغاز می‌شود و سپس بعد از تصویب در کمیته نام‌گذاری و شورای اسلامی شهر طراحی و نصب می‌شود.

جوادیان ادامه داد: تمام مراحل بعد از تصویب یعنی از طراحی تا نصب توسط سارمان زیباسازی شهرداری قم انجام می‌شود؛ یعنی اطلاعات و تصاویر از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گرفته‌شده و به روی فلز و با بالاترین کیفیت چاپ می‌شود.

وی دوام تابلوها را ۲۰ سال اعلام و تصریح کرد: جنس تابلوها به‌گونه‌ای انتخاب‌شده که در برابر آفتاب و باران و اقلیم شهر قم به مدت ۲۰ سال ماندگاری داشته باشد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اجرای سومین مرحله طرح کوچه‌های آسمانی بعد از ماه صفر، تعداد تابلوهای مرحله سوم طرح کوچه‌های آسمانی را ۱۵۰ عدد دانست و خاطرنشان کرد: عکس بعضی از شهدا کیفیت خوبی نداشته و اطلاعات به‌موقع به دست ما نمی‌رسد که طراحی زمان‌بر می‌شود، اگر این دو مرحله سریع‌تر اتفاق بیفتد کار طراحی نیز به‌سرعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/****ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید