کد خبر: 376190
۰
۰
نسخه چاپی

پروژه ممیزی بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان در قم اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای طرح ممیزی بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان خبر داد.

پروژه ممیزی بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان در قم اجرا می‌شود

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اجرای پروژه ممیزی بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان اظهار داشت: اجرای طرح ممیزی یکی از ابزارهای مهمی است که شهرداری با توجه و اتکا به آن می‌تواند وضعیت موجود را بررسی و آسیب‌شناسی و برای آینده برنامه‌ریزی کند.

وی مهم‌ترین مزیت اجرای این طرح را توزیع عادلانه برشمُرد و ابراز کرد: مصمم هستیم با برنامه‌ریزی مناسب جهت ارتقاء سطح کیفی بازارهای عرضه میوه و تره‌بار ریحان، شفاف‌سازی متراژ در تصرف بهره‌برداران و تمرکز بر عرضه محصولات در مناطق کمتر برخوردار اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به فعالیت ۶۲ باب بازارچه تخصصی عرضه میوه و تره‌بار تحت قالب ریحان در شهر قم افزود: بهره‌برداران این بازارها که عموماً مالک زمین نیز بوده با رعایت مصوبه شورای اسلامی شهر و موافقت و تأیید مناطق هشت‌گانه و با کسب مجوز از سازمان با ساخت سازه سبک، تحت عنوان بازارچه‌های ریحان فعالیت می‌نمایند.

مظفری دستاورد کلان و نخست این طرح را مربوط به جانمایی این بازارچه‌ها دانست و توضیح داد: رضایت‌مندی شهروندان در این زمینه بسیار تأثیرگذار است و باید دید آیا مکان مناسبی جهت احداث این بازارچه در نظر گرفته‌شده است یا خیر و یا اینکه فاصله مناسب و استاندارد نسبت به سایر مراکز مشابه دارد رعایت شده است یا نه.

انتهای پیام/****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید