کد خبر: 376308
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تغییرات کنداکتور شبکه نسیم در هفته سوم محرم

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شبکه نسیم، در هفته سوم‌ محرم برنامه‌های تهمتن ،نسیم دانش و هوش برتر به جدول پخش این شبکه می پیوندند.

سری جدید برنامه نسیم‌دانش به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری، کارگردانی و اجرای آریا طاهری، روزهای زوج ساعت ۱۸:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

این برنامه در مرز ۱۰۰۰ تایی شدن است و تاکنون به بیش از ۴۰۰۰ هزار شرکت دانش‌بنیان، استارتاپ، شتاب دهنده و رویدادهای مهم علمی کشور سرزده است و آن‌ها را به قاب تصویر رسانده‌است.

اکنون نسیم دانش در سری جدید خود قصد دارد تا در فضای استودیویی برنامه و در کافه فناوری، میزبان صاحبان زیست بوم فناوری کشور باشد که با وجود تحریم‌ها توانستند مسیر پیشرفت خود را طی ‌کنند.

تغییرات کنداکتور شبکه نسیم در هفته سوم محرم

سری چهارم از فصل دوم هوش برتر به تهیه‌کنندگی پیمان پورمقیمی هر شب ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌رود. این برنامه با شعار هوش و استعداد همانند ماهیچه انسان قابل پرورش است توانسته با طیف وسیعی از مخاطبان در سراسر کشور ارتباط برقرار کند. در سری جدید این برنامه همانند سری قبل، نفرات دوم در گروههای مقدماتی حذف نشده و با رقابت مجدد شانس رسیدن به فینال را خواهندداشت.

سری جدید از رقابت های مسابقه بزرگ تهمتن به تهیه‌کنندگی رضا نصیری با اجرای آیدین ختایی و بهداد سلیمی از چهارشنبه ۲۶مردادماه ساعت ۲۳:۳۰ پخش خود را آغاز می کند تا شرکت‌کنندگان با حفظ روحیه پهلوانی و گذراندن چالش‌های پیش رو براساس توانمندی جسمی و قدرتی فینالیست سری جدید از این برنامه را معرفی کنند.

همچنین برنامه زنده هفت ترانه در ساعت ۱۹، سریال تنهایی لیلا ساعت ۲۰، دنیای مستند شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲، کارستون چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲، ورزشیا ساعت ۲۲:۳۰ و برنامه پر مخاطب با حسین (ع) حرف بزن ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهند شد. علاقمندان می‌توانند ادامه مسابقه شهروند و مافیا را شنبه تا سه شنبه با اجرای علیرام نورایی ساعت ۲۳:۳۰ و سری جدید مسابقه تهمتن را روزهای چهارشنبه تا جمعه در همین ساعت از این شبکه دنبال نمایند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.