کد خبر: 376321
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اعتراض تند ربیعی به داوری حاج ملک

به گزارش قم پرس محمد ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از مصاف با نساجی که با تساوی همراه بود، اظهار داشت: مطهری از مربیان فنی و با شخصیت هستند. در نیمه اول دقایق ابتدایی را بهتر شروع کردیم از دقیقه ۱۵ تا ۳۰ بازی خیلی معمولی بود اما در ۱۵ دقیقه آخر نیمه اول نساجی خیلی خوب بازی کرد اما در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

وی افزود: هرچند یک گل خوردیم اما به بازی برگشتیم گل خوبی زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، چندین فرصت را هم از دست دادیم، اگر در نیمه اول بازی خوب نبودیم، طبیعی بود زیرا تیم از بخش بدنسازی بیرون آمده بود، به همین دلیل تیم در نیمه اول کمی سنگین بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد؛ در هر صحنه یک و نیم تا دو ثانیه تأخیر داشتیم. اما در نیمه دوم بدن‌ها رها شد و بازی بهتری انجام دادیم. نساجی هم تیم بسیار خوبی است. آنها بازی خوبی انجام دادند، اگر در مورد داوری هم سوال دارید به وقتش در مورد آن صحبت می‌کنم.

ربیعی در خصوص خریدهای مس در نقل و انتقالات و درخشش شیمبا تصریح کرد: نسبت به فصل گذشته ۶-۵ بازیکن از دست دادیم و ۶-۵ بازیکن جذب کردیم. پریرا هم یکی از آن بازیکنان است و از زحمتی که پریرا کشیده است راضی هستیم.

وی اضافه کرد: من قبلاً هم گفته بودم برای هماهنگی نفرات جلوی زمین‌مان نیاز به زمان داریم و می‌توانیم هرچه جلوتر برویم شرایط هماهنگ بهتری داشته باشیم. فکر می‌کنم ۸ تیم اول جدول فصل گذشته باضافه تراکتور در نقل و انتقالات خیلی خوب خودشان را تقویت کردند و این لیگ را جذاب‌تر می‌کند.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به شرایط داوری مسابقه ابراز داشت: قبل از اینکه به نشست خبری بیایم چند صحنه مشکوک را دوباره دیدم که اگر اینجا صحبتی می‌کنم، آگاهی داشته باشم و خودم را مدیون کلامم نکنم و در مورد دیگران قضاوت نکنم.

وی تاکید کرد: در مورد گل نساجی باید بگویم ابتدا مهاجم حریف در آفساید قرار داشت و بعد از آن هم پنالتی اعلام شد که آن هم پنالتی نبود، چون در بحث شارژ کردن کارشناسان داوری به خوبی می‌دانند که اعمال نیرو خیلی مهم است ضمن اینکه قبل از آن هم آفساید بود و در شارژ هم اعمال نیرویی انجام نشد.

ربیعی اضافه کرد: فقط دستی به بدن بازیکن مهاجم گذاشته شد که این یک امر طبیعی است. من کریم اسلامی را به خوبی می‌شناسم، او بازیکن بسیار خوبی است و در پنالتی گرفتن خیلی تبحر دارد. این پنالتی اصلاً پنالتی نبود و ما روی تبحر اسلامی این پنالتی را دادیم.

وی افزود: در مورد پنالتی خودمان باید بگویم پنالتی که در نیمه اول روی شیمبا رخ را داد را نتوانستم دقیق ببینم، اما پنالتی که بعد از ضربه کرنر فرشید باقری به تیر دروازه زد، آقای حقیقی از پشت او را شارژ کرد و این صحنه صد درصد پنالتی بود. این سوت‌ها مهم است. متأسفانه باید بگویم در هیچ بازی از قضاوت حاج ملت در بازی‌های خاطره خوبی نداشتم. تمنا می‌کنم ایشان را برای قضاوت تیم‌های من انتخاب نکنند. همیشه در پایان مسابقاتی که او داور است به این قضاوت اعتراض داریم.

سرمربی مس رفسنجان خاطر نشان کرد: او داور بسیار خوبی است، نمی‌خواهم حرفی بزنم اما اگر برای کمیته داوران مقدور است، این داور را انتخاب نکنند. از قبل هم شخص بنده این مسئله را گفته بودم. باشگاه هم به فدراسیون نامه زده بود. قطعاً شاید اشتباهات سهوی داشته یا حداقل با این کلام خودم را آرام بکنم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.