کد خبر: 376348
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم تقویت ارائه خدمات به شهروندان در فضاهای خدماتی بوستان‌های قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر لزوم تقویت ارائه خدمات به زائرین شهروندان در فضاهای خدماتی بوستان‌ها ازجمله رستوران‌ها، غرفه‌ها و پارک‌های بازی تأکید کرد.

 لزوم تقویت ارائه خدمات به شهروندان در فضاهای خدماتی بوستان‌های قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برگزاری جلسه مدیران سازمان با سرمایه‌گذاران و زیرمجموعه‌های خدماتی رفاهی سازمان در خصوص تقویت ارائه خدمات به زائرین اظهار کرد: در این جلسه مطالبی ازجمله رعایت شئون شهر کریمه اهل‌بیت(س)، رعایت قیمت‌های مصوب، رعایت بهداشت و ارائه خدمات شایسته به زائرین مطرح شد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداران نیز مسائل و مشکلات خود را در این جلسه مطرح کردند افزود: دستورات لازم در خصوص بررسی و رفع مشکلات ارائه‌شده تا بتوانیم خدمات‌رسانی بهتری به زائرین داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر ضرورت تداوم جلسات تصریح کرد: بنای سازمان بر ارائه خدمات مناسب به زائرین و همشهریان است و در همین راستا باید بتوانیم ضمن نظارت کافی بر بهره‌برداران، مسائل و مشکلات مربوط به ایشان را حل کنیم.

وی با اذعان به اینکه در ایام فصل‌های بهار و تابستان اقبال مردم به حضور در بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر بیش‌ازپیش است خاطرنشان کرد: به همین خاطر فضاهایی چون رستوران‌ها، غرفه‌های خدماتی، پارک‌های بازی و… باید شرایط بهتری را برای بهره‌مندی شهروندان و زائرین فراهم کنند.

انتهای پیام/****ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید