کد خبر: 376361
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

جلسه باشگاه استقلال در فدراسیون فوتبال برای بازگشت به آسیا

به گزارش قم پرس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی مسئول صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و مفیده جعفری و سجاد شیخی اعضای دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال، سمیعی معاون حقوقی باشگاه، فتاحی معاون ورزشی، نادری مسئول مجوز باشگاهی، نصیری کارشناس مجوز باشگاهی و کارشناسان مالی و حقوقی این باشگاه عصر امروز برگزار شد.

در این نشست، اعضا درباره ایرادات و اشکالاتی که کمیته بدوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال مطرح کرده بود به بحث و بررسی پرداخته و در خصوص معیارهای ورزشی، حقوقی، مالی و زیر ساختها باشگاه استقلال مواردی مطرح همچنین مقرر شد تا تمهیدات لازم توسط این باشگاه به منظور برآوردن خواسته AFC صورت گیرد.

همچنین مقرر شد تا بخش حقوقی باشگاه استقلال با وزارت ورزش و جوانان برای تعیین تکلیف موضوع مالکیت باشگاه و ارائه مدارک و مستندات لازم اقدامات لازم را انجام دهند.

در خصوص زیر ساخت‌ها نیز مقرر شد تا با همکاری وزارت ورزش، شرکت توسعه و تجهیز و همچنین استادیوم آزادی الزاماتی که برای استادیوم‌ها نیاز است مورد بررسی قرار گیرد و با رفع موانع، شرایط صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه فراهم شود.

به گزارش قم پرس باشگاه استقلال و پرسپولیس فصل گذشته به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. این دو باشگاه در حال حاضر به دنبال رفع مشکلات و پرداخت بدهی‌ها برای بازگشت به آسیا هستند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.