کد خبر: 376446
۰
۰
نسخه چاپی
نظر به فقدان کتابخانه عمومی در پردیسان؛

بازدید سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پردیسان

نظر به فقدان کتابخانه عمومی در شهرک پردیسان و با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، مهدی توکلیان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم به همراه جمعی از کارشناسان، ضمن بازدید از ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پردیسان، با محمد غفاری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

 بازدید سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پردیسان

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، در ادامه دیدار هفته گذشته مهدی توکلیان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و محمد غفاری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وگفتگو پیرامون همکاری در جهت ایجاد کتابخانه عمومی در پردیسان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان به همراه جمعی از کارشناسان و با هدف انجام بررسی های کارشناسی، از این مرکز بازدید کرد.
مهدی توکلیان در جریان این بازدید گفت: ایجاد کتابخانه در پردیسان، مدت هاست که یکی از مطالبات مردم و مجموعه مدیریت شهری و استانی است و با توجه به طولانی بودن زمان ساخت کتابخانه، راه حل کوتاه مدت، ایجاد یک پایگاه اصلی در پردیسان و استفاده از کتابخانه سیار و پیک کتاب برای استفاده مردم این منطقه است.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم افزود: همچنین در این زمینه می توان از ظرفیت نیرو های بسیج استان در جهت تسهیل دسترسی مردم به کتاب استفاده کرد.
وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مدیر دغدغه مند و اهل فرهنگ این مجموعه، قرار بر این شد که پس از بازدید های کارشناسی، بخشی از ساختمان این مجموعه به عنوان کتابخانه عمومی و محلی برای ارائه خدمات به مردم پردیسان مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین محمد غفاری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با ابراز خرسندی از همکاری مشترک دو نهاد، عنوان کرد: فعالیت های کانون سال هاست که کتاب محور بوده و هم‌راستایی فعالیت های ما و نهاد کتابخانه ها می تواند زمینه ساز هم افزایی و فعالیت های مشترک فرهنگی موثری در منطقه پردیسان باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید