کد خبر: 376599
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

باید انتظارات پایین باشد تا تمرکز کنیم

به گزارش قم پرس ژوزه مورایس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با نساجی اظهار داشت: انتظارات در مورد تیم من بالا رفته است اما برای بلندپروازی این انتظارات باید کاهش یابد و انتظارات منطقی باشد.

وی افزود: زیاد در مور لیگ اطلاعی ندارم اما نساجی تیم محترمی است و در مورد انتظارات تماشاگران نیز باید بگویم، وقتی مردم انتظارت زیادی دارند، حس و حال آن‌ها را درک می‌کنم و این می‌تواند چالش‌هایی را ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: باید خوب عمل کنیم و انتظارات پایین‌تر باشد تا بتوانیم روی کار خود تمرکز کنیم و امیدوارم هواداران و بازیکنان خوشحال باشند.

مورایس اضافه کرد: نمی‌دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، اما می‌دانیم نساجی تیم خوب و قابل احترامی است و می‌توانم بگویم کارم را پیش خواهم برد و بازیکنان می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند.

وی اضافه کرد: انتظارات پایین به این معنی‌نیست که بلند پرواز نخواهیم بود؛ خود ما هر روز می‌خواهیم که بهتر باشیم و نمی‌دانیم در لیگ یا بازی بعدی که فردا است چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به اندازه کافی آماده هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص احتمال استفاده از بازیکنان جوان مقابل نساجی ابراز داشت: بازیکنان جوان انرژی بالایی دارند و من از بازیکنان جوان لذت می‌برم و هر بازی از آن‌ها استفاده می‌کنم؛ چرا که استفاده از بازیکنان جوان یک چالش واضح است و بازیکن باید به کیفیتی برسد که به ترکیب برسند.

وی با اشاره به شرایط حضور هواداران در ورزشگاه ابراز داشت: من در ایران هستم و به قوانین احترام می‌گذارم و می‌توانم بگویم که حضور هواداران هیجان‌انگیز خواهد بود و آرزو دارم این اتفاق روزی رخ دهد و بتونیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم.

مورایس با اشاره به نگاه خود در ایران گفت: من با تجربیات خودم اینجا هستم تا به تیم کمک کنم و این دلیلی است که من اینجا هستم و من باور دارم به اینکه برای چه کاری اینجا هستم و می توأم با استفاده از تجربیاتم در اینجا یا هرکجای جهان به تیمی که تحت نظر من است کمک کنم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.