کد خبر: 379396
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

هزاران شهروند، میدان آزادی کرمان را با تمثال شهیدسلیمانی و ندای لبیک یا خامنه‌ای در آغوش کشیدند

به گزارش ایرنا این اجتماع مردمی و پرشمار طی امروز، چندروز پس از آن شکل گرفت که یک چهارراه آن طرف‌تر از میدان آزادی شهر کرمان، فرد یا افرادی اغتشاشگر تمثالی از شهید حاج قاسم سلیمانی را به آتش کشیدند.

تجمع کنندگان امروز در میدان آزادی شهر کرمان که تندیس شهید سلیمانی نیز در وسط آن قرار دارد با سردادن شعارهایی چون مرگ بر منافق، هتک حرمت به قرآن، ارزش های دینی و نیز تمثال سپهبد شهید سلیمانی را در اغتشاشات اخیر محکوم کردند.

این افراد همچنین در شعارهایی در حمایت از ماموران انتظامی، با شعارهای نیروی انتظامی تشکر تشکر از این افراد قدردانی کردند.

هزاران شهروند، میدان آزادی کرمان را با تمثال شهید سلیمانی در آغوش کشیدند

تجمع کنندگان در میدان آزادی شهر کرمان همچنین با سر دادن شعارهایی چون الله اکبر، لا الله الا الله، «مرگ بر آمریکا، فراجا تشکر تشکر، نیروی انتظامی حمایتت می کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق »اوج خشم خود را نسبت به آشوبگری و اغتشاشات اخیر اعلام کردند.

به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر و به بهانه مرگ مهسا امینی دختر کُرد که هنوز علت قطعی مرگ وی توسط پزشکی قانونی اعلام نشده عده ای از اغتشاشگران با نفوذ در تجمع شهروندان در سطح کشور از جمله کرمان ضمن تخریب اموال عمومی و کشتار دیگر شهروندان یا ماموران، به مقدسات دینی و شهدا نیز توهین کردند.

میدان آزادی شهر کرمان نیز از جمله مکان هایی بود که طی دو شب در هفته گذشته محل تجمع برخی افراد بود و بعضی آشوبگران نیز به بهانه حضور این شهروندان، سعی در تخریب اموال عمومی داشتند.

رییس کل دادگستری استان کرمان امروز اعلام کرد که لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر بازداشت شده اند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.