کد خبر: 379431
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مهسا جاور نوزدهم شد/ پایان رقابت‌ ورزشکاران ایران

به گزارش قم پرس پنجاهمین دوره مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی بزرگسالان جهان از ۲۷ شهریور تا ۳ مهرماه در راچیچ جمهوری چک برگزار شد. تیم روئینگ ایران هم بعد از ۸ دوره دوری از این رقابت‌ها با ترکیب سه ورزشکار زن و مرد در این رویداد بزرگ شرکت کرد.

مهسا جاور آخرین پارو زن ایران ظهر امروز یکشنبه ۳ مهرماه در فینال D قایق تک نفره سنگین وزن زنان به مصاف رقبای خود رفت. در این گروه قایقرانان ایران، اتریش، قزاقستان و مصر به رقابت پرداختند.

جاور در گروه خود با زمان ۸ دقیقه و ۵ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه به عنوان نفر اول از خط پایان گذشت و در مجموع در رده نوزدهم جدول ایستاد. پس از وی قایقرانان اتریش و قزاقستان دوم و سوم شده و نماینده مصر از خط پایان نگذشت.

پیش از این نازنین ملایی پارو زن ایران در قایق تک نفره سبک وزن زنان با ایستادن در رده هشتم جهان نتیجه قابل توجهی را برای روئینگ کشورمان در مسابقات جهانی ثبت کرده بود.

امیرحسین محمود پور جوان زیر ۲۳ سال کشورمان نیز در اولین حضور جهانی اش در ماده تک نفره روئینگ سنگین وزن مردان در رده چهاردهم قرار گرفت.

مسابقات روئینگ قهرمانی جهان پس از سه سال وقفه به دلیل بیماری همه گیر کرونا برگزار شد و هر سه ورزشکار ایران برای اولین بار تجربه حضور در این رویداد بزرگ را به دست آوردند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.