کد خبر: 379468
۰
۰
نسخه چاپی

خروج ۱۱ خیابان قم از بن بست در سال‌های گذشته

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی از اقدامات شاخص شهرداری قم طی سالهای اخیر گفت: بازگشایی و خروج 11 خیابان اصلی از بن‌بست از طرح‌های عمرانی و اجرایی مهم مجموعه مدیریت شهری است.

خروج ۱۱ خیابان قم از بن بست در سال‌های گذشته

به گزارش قم پرس: روح‌الله امراللهی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، بابیان اینکه شورا به عنوان دیده بان مطالبات و درخواست‌های شهروندان، همراه و یاور شهرداری است، اظهار داشت: مردم نسبت به تسریع در اجرای برخی پروژه‌های شهری تاکید دارند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات شاخص شهرداری قم طی سالهای اخیر گفت: بازگشایی و خروج ۱۱ خیابان اصلی از بن‌بست از طرح‌های عمرانی و اجرایی مهم مجموعه مدیریت شهری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در حوزه نرم‌افزار و زیرساخت، شهرداری شرایط مطلوبی دارد ولی همچنان سازمان فاوا ازنظر بنیه فنی ضعیف و نیازمند تقویت است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فاوای شهرداری قم همچنین در حوزه برون‌سپاری و خدمات‌رسانی جمعی نیز با مشکل همراه است.

امراللهی اظهار داشت: در قراردادهای با شرکت‌های مخابراتی نیز نقدهایی به سازمان فاوا در نوع قراردادها و همکاری وارد است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های شهری، یادآور شد: ۵۵ سال از پروژه فاز ۵ عمار یاسر گذشته ولی هنوز تملکات آن تکمیل‌نشده و با این روند عملکرد شهرداری به خصوص در هسته مرکزی زیرسوال خواهد رفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تملکات محور استاد فقیهی نیز از برنامه و افق‌های پیش‌بینی‌های انجام‌شده، عقب است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید