کد خبر: 379469
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت تسریع در پروژه‌های توسعه پارکینگ در قم

عضو شورای اسلامی شهر قم از عدم وجود فشار پروژه نیز به عنوان یکی دیگر از عوامل مهم در کند بودن تملک و احداث پارکینگ در قم دانست و گفت: تملک اراضی برای احداث پارکینگ در مناطق مختلف شهری بسیار پایین و اندک است.

ضرورت تسریع در پروژه‌های توسعه پارکینگ در قم

به گزارش قم پرس: محسن محرری در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به لایحه اخذ مصوبه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم اظهار داشت: ازآنجایی‌که فشار اجتماعی، فشار پروژه و ماده ۸ بر آن در پروژه‌های پارکینگ مترتب نیست، فرآیند تملک در پروژه‌های پارکینگ بسیار کند است.

وی عدم تزریق نقدینگی را از عوامل مهم در تملکات پارکینگ در قم یادکرد و خاطرنشان کرد: به خاطر مشکلات گذشته در امر نقدینگی، مناطق شهری تمایل و رغبتی جهت تملک عرصه برای احداث پارکینگ ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر قم از عدم وجود فشار پروژه نیز به عنوان یکی دیگر از عوامل مهم درکند بودن تملک و احداث پارکینگ دانست و تاکید کرد: تملک اراضی برای احداث پارکینگ در مناطق مختلف شهری بسیار پایین و اندک است و عملکرد مناسبی را در این عرصه شاهد نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که تملک پارکینگ به‌صورت نقدی انجام بگیرد، فرآیند احداث پارکینگ در قم باقدرت و سرعت بسیار بالایی انجام خواهد گرفت.

محرری با اشاره به‌کندی تملکات محور استاد فقیهی، گفت: تملکات این پروژه پس از گذشت ده سال به سرانجام نرسیده است و مشکل معارضین و معوض ها همچنان پابرجاست.

وی یادآور شد: تکمیل تملکات این محور در هسته مرکزی شهر و در نزدیکی حرم مطهر بار زیادی از مشکلات مردم را برطرف می‌کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید