کد خبر: 379475
۰
۰
نسخه چاپی

شهرداری قم عملکرد قابل دفاعی در طرح‌های عمرانی دارد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در بسیاری از طرح‌های عمرانی خود عملکرد قابل دفاعی دارد و بیش از ردیف بودجه‌های مشخص، طرح‌ها را پیش برده است.

شهرداری قم عملکرد قابل دفاعی در طرح‌های عمرانی دارد

به گزارش قم پرس: عباس حلوایی‌زاده در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به زمان‌بندی پروژه‌های شهری، اظهار داشت: چشم‌انداز و زمان‌بندی طرح‌های عمرانی بر مبنای ردیف بودجه، تملک، معارضین و تأمین مباحث مالی تنظیم می‌شود.

وی عملکرد موفق شهرداری در پروژه‌های شهری را مورد توجه قرارداد و اضافه کرد: ردیف بودجه پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز ۳۵ میلیارد تومان بوده که شهرداری تاکنون حدود ۴۲ میلیارد تومان برای آن هزینه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: زمان‌بندی اولیه میدان نماز ۱۸ ماهه است و ازاین‌رو شهرداری از برنامه عملیاتی خود عقب نیست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اذعان کرد: ردیف بودجه اختصاصی شهربازی معارفی نیز ۸ میلیارد بوده که تاکنون افزون بر ۹ میلیارد برای آن هزینه شده است.

حلوایی زاده گفت: در پروژه شهدای روحانیت نیز به‌رغم بودجه ۱۰ میلیارد تومانی آن تاکنون حدود ۱۱ میلیارد تومان اعتبار بکار رفته است.

وی تصریح کرد: از ۲۵ میلیارد تومان برای پروژه انتهای بلوار عمار یاسر نیز تاکنون ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حلوایی زاده با اشاره به پیشرفت ۶۴ درصدی محله ۹ شهرک پردیسان، گفت: ۱۰ میلیارد تومان تاکنون برای این پروژه هزینه شده درحالی‌که بودجه اولیه آن ۶ میلیارد بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل‌توجه ساختمان جدید شورای شهر نیز، یادآور شد: زیرساخت‌های اصلی این پروژه تکمیل‌شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید