کد خبر: 379509
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

آخرین بازمانده از ما سریال شد؛ پخش در سال میلادی آتی

به گزارش ایرنا، اچ‌بی‌او - HBO از بزرگترین پخش‌کننده‌های شبکه‌های تلویزیونی کابلی در آمریکا روز گذشته تریلر کامل این سریال را که نخستین نگاه به اقتباسی نمایشی از بازی محبوب و پساآخرالزمانی را به طرفدارانش ارائه می‌دهد، منتشر کرد.

زمان دقیق پخش این مجموعه از شبکه اچ بی‌او هنوز اعلام نشده است.

داستان آخرین بازمانده از ما به این قرار است که در سال ۲۰۱۳ میلادی ویروسی در جهان شیوع می‌یابد که افراد مبتلا را به موجودات خونخواری تبدیل می‌کند که اختیار کارهایشان را ندارند و ناخودآگاه به افراد سالم حمله‌ور می‌شوند. بیست سال از شیوع ویروس می‌گذرد و در سال ۲۰۳۳ دیگر تمدنی وجود ندارد و چیزی حدود ۶۰ درصد از مردم جهان یا مفقودالاثر و یا به ویروس مبتلا شده‌اند.

حال گروهی به نام فایرفلایز به رهبری شخصی به نام مارلین تشکیل شده که آن‌ها معتقدند برای مقابله با این ویروس راهی وجود دارد و هدف از تشکیل این گروه پیدا کردن راه مقابله و بازگشت دوباره به زندگی معمولی است.

دختری چهارده ساله به نام الی یکبار در معرض این ویروس قرار گرفته، اما به این ویروس مبتلا نشده و وقتی مارلین متوجه وجود الی و اتفاقی که براش پیش آمده می‌شود، معتقد است که الی راه حل مقابله با این ویروس است.

مارلین وظیفه رساندن الی به آزمایشگاه فایرفلایز را به یک قاچاقچی به نام جوئل می‌سپارد، جوئل و الی که در ابتدا نسبت به هم بی‌احساس بودن، اما هرچه به آزمایشگاه فایرفلایز نزدیک‌تر می‌شوند نسبت به هم وابستگی بیشتری پیدا می‌کنند و جوئل تبدیل به تنها کسی می‌شود که الی به آن اطمینان کامل دارد و....

در مجموعه ساخته شده اقتباسی از این بازی هم بازمانده‌ای به نام جوئل که نقش آن را پدرو پاسکال - Pedro Pascal ستاره مجموعهٔ تلویزیونی وسترن فضایی مندلورین یا مندلوری - The Mandalorian بازی می‌کند به سراسر آمریکا که توسط یک بیماری مرگ بار به نام سرچُماقی‌ها - Cordyceps (سردسته‌ای از قارچ‌های کیسه‌ای ) نابوده شده سفر می‌کند. در طول مسیر او با الی (بلا رمزی - Bella Ramsey) بازیگر تاج و تخت که نقش مهمی در یافتن درمانی برای این طاعون زامبی گونه دارد همسفر می‌شود.

تریلر این مجموعه در روز ۲۶ سپتامبر که در انجمن آخرین بازمانده از ما به عنوان روز شیوع - Outbreak Day شناخته شده منتشر شد.

فیلمبرداری سریال آخرین بازمانده از ما پنجم ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۴ تیر ۱۴۰۰) در شهر کَلگْری کانادا آغاز شد. یاسمیلا ژبانیچ کارگردان بوسنیایی و علی عباسی فیلمساز ایرانی- سوئدی کارگردان های این مجموعه هستند.

کانتمیر بالاگوف کارگردان روس هم که با درام جنگی دیلاق شناخته می‌شود قسمت آزمایشی یا پیلوت سریال آخرین بازمانده از ما را کارگردانی می کند.

بازی ویدئویی آخرین بازمانده از ما به طور رسمی در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱ در همایش جوایز بازی ویدئویی اسپایک معرفی شد. در نمایشگاه ای۳ در سال ۲۰۱۲، توانست ۵ جایزه از جمله بهترین نمایش، بهترین بازی، بهترین بازی کنسولی، بهترین اکشن ماجراجویی و بهترین صدا را از آن خود کند.

این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی نسل هفتم کنسول‌های بازی، همچنین توانست بیش از ۲۰۰ جایزه برترین بازی سال را دریافت کند و یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ در این زمینه محسوب و بدین سبب یکی از برترین بازی‌های ویدئویی تمام دوران‌ها در نظر گرفته می‌شود.

آخرین بازمانده از ما پس از اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵، عنوان دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۳ را از آن خود کرد و تا اوت ۲۰۱۴ توانست بیش از ۸ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.