کد خبر: 379613
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح‌های آرام‌سازی حرکت خودروها مقابل مدارس قم

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مجموعه‌ای از طرح‌های آرام‌سازی حرکت خودروها در معابر شهری به خصوص در نزدیکی مدارس پیش‌بینی و در دستور کار اجرا قرار دارد.

 اجرای طرح‌های آرام‌سازی حرکت خودروها مقابل مدارس قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان، از اجرای طرح‌های آرام‌سازی مقابل مدارس خبر داد و اظهار داشت: از نیمه شهریور با اختصاص رنگ‌های ترافیکی به مناطق هشتگانه و تشکیل تیم‌های اجرایی و مدیریت در انجام کار، اجرای خطوط عابر پیاده مقابل مدارس عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: نصب تابلوها و علائم عمودی ترافیکی در مجاورت مدارس نیز با هدف آشکار سازی محل تردد عرضی دانش‌آموزان اجرا و اقلام مورد نیاز مناطق در این خصوص تأمین شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: اجرای سرعتکاه‌های استاندارد در نزدیکی مدارس نیز با تجربه موفقی که سازمان در این خصوص در سطح شهر داشت، در دست طراحی و اقدام بوده که بتوانیم حداکثر امنیت ترافیکی را برای دانش‌اموزان ایجاد نماییم.

به گفته وی، آموزش رفتار صحیح ترافیکی و لزوم پرداختن به مسائل آموزش ترافیک با هدف نهادینه کردن اصول ایمنی و تردد ایمن شهری، موضوعی است که سازمان ترافیک در دست برنامه‌ریزی دارد که به زودی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و مدارس، چهره اجرایی خواهد یافت و نتایج آن ساخت شهری ایمن و شهروندانی مسئول و آشنا با قوانین و مقررات خواهد بود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید