کد خبر: 379838
۰
۰
نسخه چاپی

همراهی مناسب شهرداری قم در برگزاری کنگره ملی شهدا و نمایش فصل شیدایی

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: مجموعه مدیریت شهری قم در راستای برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی شهدای استان و نمایش فصل شیدایی، همراهی و مشارکت بسیار خوبی با سپاه استان داشته است.

همراهی مناسب شهرداری قم در برگزاری کنگره ملی شهدا و نمایش فصل شیدایی

به گزارش قم پرس: سردار محمدرضا موحد در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کلان‌شهر قم در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان در ۲۶ آبان ماه سال جاری، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری قم در ابعاد و حوزه‌های مختلف این رویداد بزرگ استانی، همراه کنگره بوده و جزو دستگاه‌هایی بوده که بیشترین حمایت و همراهی‌ها را داشته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم اضافه کرد: این کنگره و اجلاسیه نهایی آن ۲۶ آبان ماه و همزمان با شب شهادت شهید مهدی زین‌الدین برگزار و گزارشی از آن محضر رهبر انقلاب تقدیم خواهد شد.

موحد با اشاره به نمایش فصل شیدایی به مناسبت کنگره ملی شهدای استان، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری قم در آماده‌سازی محل این نمایش شاخص و بسترسازی جهت حضور شهروندان نیز همراه مجموعه کنگره شهدای استان بوده است.

وی تصریح کرد: نمایش فصل شیدایی از ۱۲ مهرماه سال جاری به مدت ۱۵ شب بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان ۵ هزار نفر از مردم در اردوگاه غدیر در جوار کوه خضر نبی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای تبلیغات محیطی و راهنمای مسیر این نمایش شهرداری همکاری مناسبی داشته است ابراز کرد: تا زمان برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان باید تلاش شود تا تمام فضای کالبدی و فضایی شهر رنگ این کنگره بزرگ ملی را به خود بگیرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید