کد خبر: 379889
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کی روش به مدافع پرسپولیس وفا می کند؟

به گزارش قم پرس نخستین شکست پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور تبریز رقم خورد که این تیم در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی میزبان حریف تبریزی بود.

برد یک بر صفر تراکتور مقابل شاگردان یحیی گل محمدی باعث شد تا پرسپولیس با وجود ماندن در صدر جدول سایه استقلال را به عنوان هم امتیاز احساس کند.

سرمربی پرسپولیس پس از دو تساوی و چهار پیروزی متوالی تصمیم به حفظ جایگاه بازیکنان خود در ترکیب اصلی گرفت تا آنها با هماهنگی بیشتری برای دیدار با تراکتور راهی میدان شوند. با این حال اشتباه مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی باعث فرصت طلبی محمد عباس زاده در دقیقه ۷۵ شد تا این بازیکن تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند.

پرسپولیس در حالی سومین گل فصل خود را با دروازه بانی علیرضا بیرانوند دریافت کرد که پورعلی گنجی از مهاجم تراکتور جا مانده بود تا ضد حمله تراکتور برگ برنده این تیم در بازی حساس با پرسپولیس شود. مدافع تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی دوستانه این تیم مقابل سنگال نیز گل به خودی زد تا حساسیت کارشناسان فوتبال را برای حضور در جمع ملی‌پوشان بر انگیزد. با این حال کی روش به واسطه تجربه حضور پورعلی گنجی در جام ج ۹ انی ۲۰۱۸ همچنان او را زیر نظر دارد تا شاید دوباره در سال ۲۰۲۲ مسافر تیم ملی ایران برای قطر شود.

حال باید دید کی روش که نقش پررنگی در معرفی پورعلی گنجی داشت آیا همچنان برای دعوت از او وفادری به خرج می‌دهد یا مدافع پرسپولیس کمتر مورد توجه سرمربی پرتغالی قثرار می‌گیرد تا پیراهن تیم ملی ایران را بر تن داشته باشد.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.