کد خبر: 379914
۰
۰
نسخه چاپی

از تعیین تکلیف تملکات پروژه شهید فهیمی تا بررسی روند اجرایی پروژه مونوریل

در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با ایجاد ردیف بودجه جدید جهت تملک دو پلاک باقی‌مانده در خیابان شهید فهیمی و مدرسه آمنه و فیاض بخش جهت تعریض میدان شهید امینی بیات موافقت شد.

از تعیین تکلیف تملکات پروژه شهید فهیمی تا بررسی روند اجرایی پروژه مونوریل

به گزارش قم پرس : پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به ریاست دکتر حسین اسلامی رئیس شورا و با حضور دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار، معاونان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه لایحه اخذ مجوز ایجاد ردیف برای خیابان شهید فهیمی به میزان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تصویب شد.

در ادامه اعضا پس از توضیحات کمیسیون تخصصی برنامه‌وبودجه با لایحه اخذ مجوز ایجاد ردیف برای تملک مدرسه آمنه و فیاض بخش در میدان شهید امینی بیات موافقت کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر قم همچنین با اخذ مجوز عدم اعمال تخفیفات عوارض ارزش‌افزوده موضوع ماده ۳۰ تعرفه در بافت فرسوده بابت املاک فاز ۵ عمار یاسر در صورت عدم تنظیم صلح‌نامه،اخذ مجوز متمم قرارداد در بلوک ۱۴ بلوار پیامبر اعظم(ص)،اخذ مجوز اقاله قرارداد در بلوک ۱۹ بلوار پیامبر اعظم(ص) و اخذ مجوز افزایش سرمایه نزد بانک شهر نیز پس از توضیحات کمیسیون‌های تخصصی و تبادل آرا موافقت نمودند.

مجوز اصلاح و تکمیل بند ۳ لایحه با موضوع اخذ مجوز بند ۵ و ۲۵ مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه مترو و مونوریل نیز از مصوبات مهم جلسه پنجاه و پنجم شورای شهر بود که ضمن تصویب آن نسبت به اجرا و بهره‌برداری به‌موقع آن تأکید شد.

در ادامه و در قالب بررسی لایحه اخذ مجوز اساسنامه جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، این سازمان از زیر مجموعه ماده ۵۴ خارج و فعالیت‌های خود را طبق اساسنامه جدید در ماده ۸۴ آغاز و برخی از محدودیت‌های گذشته در کسب درآمد و انعقاد قراردادها برطرف خواهد شد.

“دهناد” عضو شورای پژوهش شهرداری قم شد

معرفی یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر جهت عضویت در شورای پژوهش شهرداری قم لایحه دیگری بود که اعضا با عضویت سیدمحمدحسین دهناد رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در این شورا موافقت کردند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید